Jag har en SPB143 som min favorit här hemma. Har du haft/testat den? Isåfall hur är skillnaden?Tackar jo mycket nöjd än va en modell jag hade hoppas Seiko skulle släppa länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en SPB143 som min favorit här hemma. Har du haft/testat den? Isåfall hur är skillnaden?Tackar jo mycket nöjd än va en modell jag hade hoppas Seiko skulle släppa länge
Blev lite 50/50
Lyckades inte helt få till fokus idag, ber om överseende med detta.
Ja, ”In and out of focus”.Blev lite 50/50
Jag vinner OWG för jag är en vinnare...precis som du?
Vad är fel arm?//Provar klockan på fel arm, känner mig helt skev... Tror detta experiment får fortsätta om ytterligare någon vecka när desperationen efter variation blir större.
Jag har alltid klockan på höger men har pga det aldrig gått för en aqualandProvar klockan på fel arm, känner mig helt skev... Tror detta experiment får fortsätta om ytterligare någon vecka när desperationen efter variation blir större.
Har du GTG med @martaSM30 och @HampusJ ?Barnen har fått nya klockor idag men pappa får hålla sig till april!
Sluta smygfilma mig sa jag!
Det gick så fort och jag hann inte tänka efter Men snacket och klockan gjorde att det var värt det - nästan! Lite lurigt av @Staben att bara sitta tyst och se haveriet utspelas innan han sade något
Den som inte är rätt!Vad är fel arm?//
Beror på om man är höger eller vänsterskytt…Den som inte är rätt!
Jag brukar jämföra med tummen. Sitter den på fel sida är det inte rätt arm.Den som inte är rätt!
Riktigt bra tips faktiskt. Frågan är ju hur de som har tummen mitt i handen gör?Jag brukar jämföra med tummen. Sitter den på fel sida är det inte rätt arm.
Lätt att komma ihåg när man är trött på moronen
Som vanligt, ringer en handverkareRiktigt bra tips faktiskt. Frågan är ju hur de som har tummen mitt i handen gör?
Så. Är du nöjd nu?Det måste man fira med en ny klocka, varje nytt 1000 tal betyder ny klocka
Ja mycket ser fram mot att se den den 1/4 vad det än är.Så. Är du nöjd nu?
Eller tidigare?Ja mycket ser fram mot att se den den 1/4 vad det än är.
Mycket bra jobbat @StabenDet gick så fort och jag hann inte tänka efter Men snacket och klockan gjorde att det var värt det - nästan! Lite lurigt av @Staben att bara sitta tyst och se haveriet utspelas innan han sade något