• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Håller i och håller ut! Man vågar ju inte annat när OWG-crewen har stenkoll....
Screenshot_20230310-185406_Amazon Shopping.jpg

Avstämning 10/3
Gratis till alla vinnare!
Ett nummer ifrån... Extra grattis till @loevhagen Konstaterar att jag aldrig har varit så nära att vinna i ett lotteri sedan jag vann ett diskställ i ett Lions-lotteri 1974. Besviknare 8:åring har nog aldrig skådats efter detta...
Fredag brukar betyda full fart på jobbet, denna fredag var inget undantag. Flera fina kundklockor passerade, men ingen där jag kände att de behövde provas på armen.
Dagens manschettknapp. Idag fredagsguld. Rätt traditionell och klassiskt form. Infattad med onyx.
...Egentligen hade nån av guldklockorna gjort sig bättre till guldknapparna, men är det OWG, så är det.
PSX_20230310_221642.jpg

Dag 11 av 31 inleddes i ottan med skjuts av kollega till gränsen mot Rwanda. Nu blir det en välförtjänt kaffe på verandan där utsikten mot Kivusjön precis håller på att dana.

Man kan nu välja mellan att säga att en tredjedel är avklarad eller att det återstår två tredjedelar, det är valfritt.

IMG_20230311_063518_621.jpg

18F30CED-6174-4855-A9DC-1E42EB504A2B.jpeg

Godmorgon. Tnr: 110742 Sitter på centralen, väntar på att vårt tåg skall gå Söder ut. Frun å jag skall hälsa på min 91 år gamla mor under dagen. Ha’re bäst//🧐(Det avgörande är inte hur gammal du är, utan hur du är gammal//Abraham Lincoln)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp