D11. Blev väckt kl 7. Det räknas som sovmorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll i och håll ut!Checkar in, blev lite sugen på att sätta på mig något annat nu på morgonen :O
God morgon i tråden
Det är nog en ledtråd att man borde byta jobb när ångesten att helgen snart är slut börjar komma krypande fredag kväll för att vara i full galopp lördag morgon
Väl formulerat!För flera år sedan så var jag i samma situation! Nu blev det väl inte som jag hade tänkt mig, tanken var ju att jag skulle starta egen firma inom traditionell fönsterrenovering!
Lite tråkigt kanske, men det ledde mig till jobbet jag har nu som fastighetsskötare! Och det jobbet är bland dom roligaste jag haft istället!
Varför skriver jag det här nu då?! JO! Livet är för kort för att man ska gå till ett jobb man inte känner 100 för! Visst jag tjänar jävligt mycket sämre nu, men nu känner jag att mina kunskaper kommer till nytta! Pengar är inte allt, men väldigt mycket!
Ta vara på livet @Clark Kent och våga gå vidare när du känner som du gör!
Så kände jag med, sedan åkte jag in på hjärtintensiven i fyra dagar i slutet av september och har varit sjukskriven sedan dess. Under den här tiden har jag hunnit tänka och som @Affe skriver så är livet för kort för att göra något man inte vill fullt ut.God morgon i tråden
Det är nog en ledtråd att man borde byta jobb när ångesten att helgen snart är slut börjar komma krypande fredag kväll för att vara i full galopp lördag morgon
20% över målet, dvs 120 K? Hur mycket blev det tidigare år?Över 77k insamlat! Vad tror ni att vi når innan OWG är slut?
Över 77k insamlat! Vad tror ni att vi når innan OWG är slut?
Jag minns inte nu men förra året var det nog över 200k eller hur var det @Berns?20% över målet, dvs 120 K? Hur mycket blev det tidigare år?
Över 77k insamlat! Vad tror ni att vi når innan OWG är slut?