Checkar in från bilen. Ovanligt att sitta på passagerarsidan men får chansen att läsa ifatt tråden så det är ju trevligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För flera år sedan så var jag i samma situation, försäljning och inköp inom träindustrin! Nu blev det väl inte som jag hade tänkt mig, tanken var ju att jag skulle starta egen firma inom traditionell fönsterrenovering, då jag utbildade mig inom detta i 3 år!
Lite tråkigt kanske at det ej blev så, men det ledde mig till jobbet jag har nu som fastighetsskötare! Och det jobbet är bland dom roligaste jag haft istället!
Varför skriver jag det här nu då?! JO! Livet är för kort för att man ska gå till ett jobb man inte känner 100 för! Visst jag tjänar jävligt mycket sämre nu, men nu känner jag att mina kunskaper kommer till nytta! Pengar är inte allt, men väldigt mycket och inte så dumt att ha, men hälsan är trots allt viktigare!
Ta vara på livet @Clark Kent och våga gå vidare när du känner som du gör!
Nice, blir tyvärr krock för min del, ska på Di Levas Bowie-konsert med dottern samma dag som de är här i krokarna. De kommer som tur är på SR och jag föredrar faktiskt att se dem utomhus, brukar kunna bli lite ljudmatta i mindre lokaler.Ikväll vankas det spelning med Raised Fist.
Moschpiten kan ta livet av ett bandstift, så bäst att köra orginalnatot!
Fördelen med små lokaler är att det blir jäkligt intimt.Nice, blir tyvärr krock för min del, ska på Di Levas Bowie-konsert med dottern samma dag som de är här i krokarna. De kommer som tur är på SR och jag föredrar faktiskt att se dem utomhus, brukar kunna bli lite ljudmatta i mindre lokaler.
handlar kanske mer om att välja dottern, å andra sidan är han bra på att tolka Bowie och jag har dessutom sett Raised Fist ett gäng gånger. Bästa minnet är från Metallsvenskan, grym konsert! Ska se IQ dagen efter också men neoprog kanske inte är din kopp te?Fördelen med små lokaler är att det blir jäkligt intimt.
Båda har sin charm tycker jag, men att välja DiLeva alltså...
Jag förstod det.handlar kanske mer om att välja dottern, å andra sidan är han bra på att tolka Bowie och jag har dessutom sett Raised Fist ett gäng gånger. Bästa minnet är från Metallsvenskan, grym konsert! Ska se IQ dagen efter också men neoprog kanske inte är din kopp te?
Neeeeeeeeeeejjjjjjj, don´t leave us hangin bro!!!! Bro WTF??Utcheck Dag 11 - Och nu är jag inte med i matchen längre Nu får det vara nog för iår med galenskaperna, så sjukt less på att bära en toolig klump som inte vill glida in under skjortärmen! En vecka längre än förra året (), kanske det blir 18 dagar nästa år (förmodligen inte men man kan väl alltid hoppas)?
På återseende 2024, men nu får ni ursäkta, har fullt upp med att testa allt jag äger på en och samma gång
Oj jag glömde nästan fotbojan, här har ni den
Come at me batman @Staafen
/