Ny dag nytt band, blå sömmar kanske inte är en ”match made in heaven” med 422an. Men det är från Mays Berlin, och jag älskar verkligen deras smörigt mjuka band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Djävla tur det! Kommer att vara på resande fot hela veckan. Ingen chans att byta ur... Men man kan ju vara tvungen att köpa nått...Snart är det måndag igen!
Coolt bandDag 12 och söndagspromenad.
#dagtolv: Träffaribban-tävling…jag vann inte!Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Oh la la. Ledsnar du på den där så är det bara dra ett pmUte i snön
Tack, har för mig att jag fick ett prototypband vilket kanske förklarar hur KS EXPLORERS CLUB blivit nästan helt bortnött. Har det kommit någon nyupplaga tro?Coolt band
Det stämmer. Det har inte kommit något nytt efter de gröna Parastretch banden vi köpte in senast. Men jag har en ganska tydlig idé om hur nästa omgång band ska se ut.Tack, har för mig att jag fick ett prototypband vilket kanske förklarar hur KS EXPLORERS CLUB blivit nästan helt bortnött. Har det kommit någon nyupplaga tro?