Håller ögonen öppnaDet stämmer. Det har inte kommit något nytt efter de gröna Parastretch banden vi köpte in senast. Men jag har en ganska tydlig idé om hur nästa omgång band ska se ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller ögonen öppnaDet stämmer. Det har inte kommit något nytt efter de gröna Parastretch banden vi köpte in senast. Men jag har en ganska tydlig idé om hur nästa omgång band ska se ut.
...Visst är det väl en bit av en J21som syns?
12 + 1 dag med SMPn. Klarar inte mer..Sorry.... I'm out.
Here we go again. Kaminmannen returns…
Hur man bygger upp en god varm macka!
1) På med mycket smör och getost!
2) Släng på en schysst skinka och senap!
3) Tomater är sen gammalt!
4) Det är nu man skiljer agnarna från vetet! Man måste köra med två sortens ost! I detta fallet så börjar jag med lite rökt ost!
5) Och så avslutar vi med en vällagrad Prästost, Katjiiing!
När kan jag komma förbi?
Underskattat sätt att umgås!Dag 12 och pusseldags
Fina maskiner, båda två. Men Huntern är ju lite av en personlig favorit. Ett vackert flygplan.Ja, en J21RA och dessutom en J34.
Har tyvärr aldrig sett dem live, men under gymnasietiden var black & death ganska stort och At the Gates var ju ett av de tongivande banden. Och.. jag höll på att skriva att det är en skam att Dismembers katalog inte finns för streaming, men kollade precis Spotify och såg att de faktiskt finns nu!
Verkligen! Men ändå står det sig starkt även idag! Både bandet och albumet
Första riktiga konserten som jag gick på var med At The Gates, så de har en speciell plats i hjärtat!
Ja det ser ju bra märkligt ut. Inget som jag noterade förrän nu, men det är ljuset som spökar till det.Vad har hänt med tavlan? Eller är det ljuset som spökar?
Känns som att du skulle kunna sparka ut några fler bara för "good measure"Bara två som åker ut idag?
Kolla @rstattin, en paprika som inte är i badetDag 12. Vegetarisk pizza på menyn. Klockar ugnen med Seikon.
Trodde den var diesel-driven!Bra pris