Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stackarn är nästintill död juBeroligende å leke med Lego tydeligvis. Puls på 47.
Då vill du inte se vad jag kommer ner i när jag soverStackarn är nästintill död ju...mår du bra @NiklasF ?
Skriv att du är Peter Siepen så är saken biff10 färska lotter köpta. Det var väl fan....![]()
Imponerande ändå, du skulle bli en bra fridykare garanterat! (fast inte när du sover förstås)Då vill du inte se vad jag kommer ner i när jag sover![]()
![]()
-A damn fine cup of coffee.
![]()
Och jag som satt och liveuppdaterade tråden och allt.Men jäklar vad illa, missade ju lotteriet!! Har varit lite mycket idag så glömde helt bort att det redan var fredag.
Ute på lokal så ett snabbt foto under bordet för att checka in i alla fall.
![]()
Och jag som satt och liveuppdaterade tråden och allt.![]()
Har studerat där vid strömmen. Inte i nivå med Vättern men ändå fint med vattnet.Trevligt besök i Norrköping. Har ju bott i grannstaden under ett par år men var sällan här. Jag gillar närheten till vatten. OWG-klockan excellerar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den var deilig som Skumberg saHörrudu, det där såg inte illa ut![]()
”Äta snyggt”, det skit man väl iDen var deilig som Skumberg sa
![]()
Men den var omöjlig att äta snyggt![]()