Charlie2k14
Basic
Dag 18 och den sitter fortfarande på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tebon är riktigt bra, ...eller Nordic Spectra som de heter numera.Kul att du gillar den! Mönstret ska föreställa hjärtan.
Tebon -78 som jag fått överta från farsan och tog som vigselring. Lät dem göra en likadan i vitguld till frun.
Pappa är trött såhär dagen efter St Paddys men jordens sämst bevarade hemlighet att min svägerska är gravid ska offentliggöras…
![]()
Inte berättat för någon men hon slutade dricka alkohol efter nyår och har sett konstant illamående ut i två månadermen själv tror hon att typ ingen vet?? Fastän hon berättat för typ allt och alla, -”Lova att hålla det här för dig själv, men…”
Kul för henne och familjen (hoppas jag)Inte berättat för någon men hon slutade dricka alkohol efter nyår och har sett konstant illamående ut i två månader
Edit: De väntar tvillingar!
Tack, tvillingar är nog dock lite mer jobb än de tänkt sigKul för henne och familjen (hoppas jag)![]()
Blev alla ”förvånade”?Pappa är trött såhär dagen efter St Paddys men jordens sämst bevarade hemlighet att min svägerska är gravid ska offentliggöras…
![]()
Det bildet er meme-kandidat!![]()
Hajen på russebuss i Oslo! Klackarna i taket
Ohhh våra första OWG-barnInte berättat för någon men hon slutade dricka alkohol efter nyår och har sett konstant illamående ut i två månader
Inte berättat för någon men hon slutade dricka alkohol efter nyår och har sett konstant illamående ut i två månader
OWG 2023 påverkar hushållskassan negativtLite morgonspel med familjen.
Denna klockfasta känns konstig, spontanköpte en Tesla igår för att stilla något form av begär.
![]()