Dag 18.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En del av charmen med OWG är väl också att vi som failar, antar jag.
Jag skyller på rosa skjortan.
It’s over babe
![]()
Oj, riktigt fint gjort!74st lotter och en GIF köpta![]()
Jag och BuLLen tittar på HockeyLördag!
![]()
![]()
Men nu blev det Bandy! Mitt kära Västerås spelar SM-Final mot Villa/Linköping! Är som sagt född och bodde i V-ås i 33 år innan jag flyttade!
![]()
![]()
Extremsportare som man ärSer livsfarligt ut om de spelar med riktiga puckar![]()
En del av charmen med OWG är väl också att vi som failar, antar jag.
Jag skyller på rosa skjortan.
It’s over babe
![]()
Låt det hända! Lika bra!har haft mycket på mitt fat sista dagarna. Så jag har lite att läsa ikapp här. Men här kommer incheckning dag 18. Det börjar bli riktigt tufft. Fick ju hem den här i veckan![]()
![]()
#dagarton: Drog till fjällen, distraktionerna kvar hemma…blir bra!Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
![]()
Hajen på russebuss i Oslo! Klackarna i taket
Den ser ut att matcha matenVarit på herr middag
![]()
Ajaj. Hoppas du hittar vägen till bättre mental hälsa. Jag har varit där själv och det är kusligt lätt att trilla dit om man inte fattar vad som håller på att hända.Så kände jag med, sedan åkte jag in på hjärtintensiven i fyra dagar i slutet av september och har varit sjukskriven sedan dess. Under den här tiden har jag hunnit tänka och som @Affe skriver så är livet för kort för att göra något man inte vill fullt ut.
Ajaj. Hoppas du hittar vägen till bättre mental hälsa. Jag har varit där själv och det är kusligt lätt att trilla dit om man inte fattar vad som håller på att hända.
Man får tunnelseende eller så tar man på sig ansvaret för sin egen situation och tänker att man får skylla sig själv och att man skall försöka jobba sig ur det på något vis.
Men det går inte.. det enda vettiga man kan göra är att försöka ta ett steg tillbaka.. själv jobbar jag på att säga nej.. det är svårare än jag trodde det skulle vara. Men det är det rätta och jag blir långsamt bättre på det.
@Clark Kent och andra i samma situation - det finns ingen skam i att må dåligt, men det är en skam att man skall behöva må dåligt av sitt jobb.
Kliv av medan tid finns![]()
Kul att du gillar den! Mönstret ska föreställa hjärtan.Jag gillar din ring, lite utanför det vanliga. Men är det bokstäver eller ett mönster?