• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Smög iväg en stund för lite söndagsmys slash egentid. Intresseklubben kan notera att vattentempen stiger stadigt för varje dag 🫡
vaknLlY.jpg

sICwCbj.jpg

dBUVAXo.jpg

m6uKS68.jpg

I april blir det en paus från KS, minst en månad utloggad. Någon som är modig nog att hänga på?

Har gjort det tidigare och det är underbart!

Det där låter riktigt sunt! För min del blir det lite för många timmar här i veckan🙈 Spontant känns det svårare än OWGM men jag ska faktiskt försöka haka på🙂

Är det lavett som gäller där också om man misslyckas?😁

Det där låter riktigt sunt! För min del blir det lite för många timmar här i veckan🙈 Spontant känns det svårare än OWGM men jag ska faktiskt försöka haka på🙂

Är det lavett som gäller där också om man misslyckas?😁
Jag har gjort det några gånger o h det är faktiskt skönt. Lite jobbigt första dagarna men efter några veckor är det en befrielse.

Haha, nej ingen lavett.

Några förslag på vad den ska heta? 😄
Nu känner jag ju dig inte alls så titel på boken lämnar till någon därtill bättre ämnad att fundera ut, men vad tror du om att göra en variant på denna klassiker och ändra texten på kapitlet om klockintresset till:
-Ni måste förstå att jag älskade OWG mars !

???

99E20772-0064-49CB-8267-F448310DBE7C.jpeg

Jag behöver nog inte understryka vikten av att ta en liknande bild föreställande dig + adekvat rekvisita i badkaret för maximal effekt (och för att haussa upp försäljningen)

Tillbaka
Topp