Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nog rätt sugen faktiskt. Känner att tiden här börjar bli lite för mkt igen.
Helt rätt f ö!![]()
#dagnitton: Smiter in fint under handsken…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
Visst är det så. Tvivlar på att någon inkl. mig själv ser värdet på detta ijmf med kvalitetstid med familjen.Det blir lätt för mycket och om 100 år är det ingen som minns alltid man slösat på detta.![]()
Mindre än två veckor kvar till Fritt-vald-G-shocks-dagen
![]()
Du har kvar att ge ut dina memoarer i bokform hör jag.Det blir lätt för mycket och om 100 år är det ingen som minns all tid man slösat på detta.![]()
Några förslag på vad den ska heta?Du har kvar att ge ut dina memoarer i bokform hör jag.
I april blir det en paus från KS, minst en månad utloggad. Någon som är modig nog att hänga på?
Har gjort det tidigare och det är underbart!
Japp IRL eftersom vi inte kan hänga här om vi inte vill ha en enda stor virtuell slap fest bonanza.......Det där låter riktigt sunt! För min del blir det lite för många timmar här i veckanSpontant känns det svårare än OWGM men jag ska faktiskt försöka haka på
Är det lavett som gäller där också om man misslyckas?![]()
Jag har gjort det några gånger o h det är faktiskt skönt. Lite jobbigt första dagarna men efter några veckor är det en befrielse.Det där låter riktigt sunt! För min del blir det lite för många timmar här i veckanSpontant känns det svårare än OWGM men jag ska faktiskt försöka haka på
Är det lavett som gäller där också om man misslyckas?![]()
Nu känner jag ju dig inte alls så titel på boken lämnar till någon därtill bättre ämnad att fundera ut, men vad tror du om att göra en variant på denna klassiker och ändra texten på kapitlet om klockintresset till:Några förslag på vad den ska heta?![]()