Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev inte det idag. Men nu vet vi var vi ska nästa gångTur till/förbi Röttle?
Jag är mer utloggad resten av året faktiskt. Mars är min starkaste KS-månadI april blir det en paus från KS, minst en månad utloggad. Någon som är modig nog att hänga på?
Har gjort det tidigare och det är underbart!
Starkt! Den jobbigaste tanken är att det spontant känns värre än owgmarch… Jag ser mig som ”klockintresserad” och inte ”klockforumintresserad”, det vore ju förskräckligt om det visade sig vara tvärtomI april blir det en paus från KS, minst en månad utloggad. Någon som är modig nog att hänga på?
Det låter skönt!Jag är mer utloggad resten av året faktiskt. Mars är min starkaste KS-månad
Nog rätt sugen faktiskt. Känner att tiden här börjar bli lite för mkt igen.I april blir det en paus från KS, minst en månad utloggad. Någon som är modig nog att hänga på?
I april blir det en paus från KS, minst en månad utloggad. Någon som är modig nog att hänga på?
Men samtidigt lite tråkigt.Det låter skönt!