Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Taxen är underbarTaxen är upprörd, varför har inte vi en sån i trädgården husse???![]()
Det får jag allt säga att en bild av Ricky Bruch i tråden var högst otippat
Kudos !
Den ser sån ut. Marmorfärgad under det rosaDags för lite tvål och vatten på den där kanske? eller ser den ut så?![]()
Onekligen! Klockor var ju någorlunda accepterat hemma så länge "en in, en ut"-principen nyttjade.OWG 2023 påverkar hushållskassan negativt![]()
De misstänkte att vi alla hade listat ut det så offentliggörandet handlade mer om att de ska ha tvillingar vilket ingen visste.Blev alla ”förvånade”?
Haha deras far är FARligt sugen på den sedan tidigare så den får gå till honom i så fallKnepigt, vem av dem ska nu få OWG Marsch-klockan i doppresent?![]()
Inte nog med att @Mic1 beskylls för att vara "buksvåger" och far till alla barnen, nu är han en tomte också.......![]()
......det var ju ganska otydligt. Frågan är väl vem är det som är pappa i ovan och till vem? Och innebar hemligheten endast graviditeten eller vem som dessutom är pappa.....
![]()
Jag var också tveksam, men efter att ha sett den i butik så var det en annan sak. Blev erbjuden att plocka ut en TT istället för stål Explorern när den kom. Men valet föll mer på att stål var mer gångbart. Hade gjort samma val idag...... men fin är den.
Med en sån här klocka på armen får man vara försiktig. Lätt att man gör någon gravid bara man står lite för näraAlla vet att Tomten är far till ALLA barn
![]()
Tur till/förbi Röttle?When in Gränna![]()
![]()
Fasen vad grön den blev på fotot...misströsta ej. Det är en svartDag någon i ordningen och jag stämplar in sent. Har lekt lite med olika armband för att försöka hitta lite energi. På fotot ett brunt läderband 20mm vilket kanske passar trots allt. Nja, jag får se.
![]()
Ja, vem vet vad den klockan är kapabel till?!De misstänkte att vi alla hade listat ut det så offentliggörandet handlade mer om att de ska ha tvillingar vilket ingen visste.
Haha deras far är FARligt sugen på den sedan tidigare så den får gå till honom i så fall
Med en sån här klocka på armen får man vara försiktig. Lätt att man gör någon gravid bara man står lite för nära
![]()
Inte konstigt att det blir tvillingar…Ja, vem vet vad den klockan är kapabel till?!