@Staafen på honom IGEN!Jag kan använda samma klocka länge men at vara utan klocka…. det är omöjligt
Time for a Batslap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Staafen på honom IGEN!Jag kan använda samma klocka länge men at vara utan klocka…. det är omöjligt
Time for a Batslap
Mindre bra…..//Jag kan använda samma klocka länge men at vara utan klocka…. det är omöjligt
Time for a Batslap
Jag hade precis tänkt föreslå att vi skulle skicka ett Bund till dig, men det är ju tydligt för sent. Om det är rostfritt i den där boetten kan nicklet ställa till det för dig, nu när du är sensibiliserad av din tidigare allergiska reaktion. Men jag är varken läkare eller dermatolog skall påpekas.Jag kan använda samma klocka länge men at vara utan klocka…. det är omöjligt
Time for a Batslap
Jag kan använda samma klocka länge men at vara utan klocka…. det är omöjligt
Time for a Batslap
Tack för allt dettaJag hade precis tänkt föreslå att vi skulle skicka ett Bund till dig, men det är ju tydligt för sent. Om det är rostfritt i den där boetten kan nicklet ställa till det för dig, nu när du är sensibiliserad av din tidigare allergiska reaktion. Men jag är varken läkare eller dermatolog skall påpekas.
Hoppas att han kryar på sig snabbt! Det går scharlakansfeber i mina barns skola just nu, kanske kan vara det?#24
Denna dag blev inte som planerat. Det blev ett besök på sjukhuset med grabben som vaknade med världens huvudvärk och kräkningar inatt. Eftersom han har en shunt inopererad i huvudet (föddes med vattenskalle) så fick vi åka in och röntga huvudet mm. Allt verkar dock ok och nu mår han bättre igen! Hoppas vi får åka hem snart men man vill ju samtidigt ha nåt besked av nåt slag.
Ja det löser sig säkert - trevlig fredag på er och se nu till att kämpa en vecka till! Snart i mål!
Det är det, det är bara en fullgången graviditet kvar till Kalle Anka och hans vänner (med andra ord dags att börja julhandla)Sjukt att det redan är dag 24.
Tack!Hoppas att han kryar på sig snabbt! Det går scharlakansfeber i mina barns skola just nu, kanske kan vara det?
Slit den med hälsan!Ujuj!! Idag kom min vinst! Stort tack alla för bra fix och extra stort tack till @Karlsson som skänkte den.
Men nu blir det ju riktigt jobbigt att hålla sig. Det här är min första G-shock, och jag är riktigt sugen på att prova. Till saken hör att jag inte har så stor rotation i klocklådan så det här är min första nya klocka sedan våren 2021…
(Men än så länge är det samma klocka på armen )