S
Staafen
Guest
Stort grattis @SalvadorDali och alla andra vinnare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för att du uppdaterar. Hann bara lyssna med att halvt öra, då jobbet störde under veckans höjdpunkt.Celegin – Bandkit
368 @ThomasP
Tack för uppdateringarna! För någon utan instagram är det uppskattat
En kindvärmare av @StaafenEn fråga. Vad drabbas man av om man inte tyar längre? Spetälska och troll i trumpeten? Det kan jag ta.
Över 500 lotter den här veckan också!Så många lotter, så få (0) vinster…
![]()
Men!
![]()
Hurra!
Jag kan hjälpa till med en lavett men vill du ha troll i trumpeten får du nog åka på Finlandskryssning och vakna i fel hytt.En fråga. Vad drabbas man av om man inte tyar längre? Spetälska och troll i trumpeten? Det kan jag ta.
Ser man på. 20 lotter gjorde susenIFLW – Cayman watch roll
461 @Vinterdykarn
WOW 2.0 matlåda!Primus – Trailbreak lunch jug mat-termos
149 @Zorin
Kan inte se vad vi drog in förra året men vi har dragit in mer än 2021 redan nuDet blir nog tufft att slå förra året men vi har jobbat på riktigt bra så här långt.
![]()
Vi får väl se men nog är det läge för lite oprovocerade donationer nästa vecka!? Allt behöver ju inte vara lotter eller vad säger ni, kära medberoende?Det blir nog tufft att slå förra året men vi har jobbat på riktigt bra så här långt.
![]()
204 168 kr.Kan inte se vad vi drog in förra året men vi har dragit in mer än 2021 redan nu
En lavett är en femma över örat om jag förstår det hela? Det var inte illa. Jag får funderar över nattenJag kan hjälpa till med en lavett men vill du ha troll i trumpeten får du nog åka på Finlandskryssning och vakna i fel hytt.
Hade det vart riggat hade ju den gula oaken stannat hos migRIGGAT!
![]()
Checkar in dag 24 och tar helgSjälvklart är vi med i år igen och som vanligt med en klocka jag gillar. Tycker det är roligt när folk väljer konstiga klockor men vet att jag aldrig skulle klara en månad då det är tillräckligt utmanande ändå...
Så här har jag valt:
2019: Deltog inte men följde med förtjusning
2020: Hulken - såldes i april
![]()
2021: Speedy - såldes i april
![]()
2022: Carrera 1964 re-edition - såldes i april
![]()
2023: Panerai
![]()
Som ni ser säljer jag klockan i april, så i år är mitt klocklöfte att inte sälja, åtminstone inte innan midsommar.
Lycka till alla deltagare, detta kommer bli roligt!![]()