Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wohoo, gratulerar!Jag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Stort! GratulerarJag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Dag 24
Vi hänger med. Jag och Ploprof. En vecka kvar. Detta fixar vi lätt.
![]()
Jag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
eller sjukt seg köttbitKlart att det är enkelt fortfarande, det är ju ändå fredag.
![]()
Är Mora-kniven till för att äta med? Måste vara något storstadsfenomen som inte en annan riktigt förstår.
![]()
Det är ju Fredag och dom är med varje Fredag oavsett var man är…
![]()
så nu står dom här tillsammans OWG klockan och kvällens spis. Ha `re bra å trevlig afton//![]()
Stort grattisJag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Bästa vinstenJag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Gratinerar!Jag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
GrattisJag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Stort grattis! Hoppas allt är bra med hela familjen!Jag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Stort grattis!Jag vann förmodligen inte något på lotterna... Men... Jag blev morfar idag!!![]()
![]()
Mycket bättre än en att vinna en bok av @Denke![]()
Säger han som avlat ett halvt fotbollslag...Tveksamt. Det är många som sagt precis tvärtom faktiskt!![]()
Yeah, right!Tveksamt. Det är många som sagt precis tvärtom faktiskt!![]()
Det är en Mora Köttkniv. En matkniv för de rejäla köttbitarna.Klart att det är enkelt fortfarande, det är ju ändå fredag.
![]()
Är Mora-kniven till för att äta med? Måste vara något storstadsfenomen som inte en annan riktigt förstår.
Halvt?Säger han som avlat ett halvt fotbollslag...
BTw.... Har redan sin bok och den är kanon. Men bättre än barnbarn..... Knappast!![]()
Ja.... Jag har inte så mycket koll på hur många som behövs för ett halvt fotbollslag. Kanske enklare att satsa på ett helt curlinglag, lr???