Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100% klockren reflektionNä, nu är det väl ändå hög tid för frukost, och därmed att skrämma liv i övriga deltagare.
![]()
Och på tal om deltagare.
Något av det roligaste med OWG är att man träffar alla er andra som inte hänger i samma trådar man själv gör.
En gång om året så ses vi här och flamsar och tramsar, och sedan återgår vi till våra trygga vrår igen. Lite som många djur beter sig på våren kanske.
Ni är underbara!!![]()
Krya på dig @JoelD !Mår ju inte toppen just nu... Orkar inte ens bära klockan alls.
![]()
Skalman säljs inte längre, måste vara vintage va?Kan jag hoppa in och va med lite sista veckan?
Mvh
Nädå. Kom på
att jag vann en OWG-tisha förra året som jag ger till nån av de som kört hela mars med en vintageklocka på armen. Hojta till och pinga mig när ni är klara.
Vad är det där för stiligt band?
Inte Faila nu sista dagarna bara!Checkar in såhär sista lördagen i OWGM
![]()