• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Horologen

Cartier
Dag 25 och nu 4 nya seikos som väntar till nästa helg, då det råkar finnas 3 till ur påväg per post som ska hämtas nästa vecka.. Så kommer OWG dels vara löjligt svårt i slutet men så kommer April inledas med 7 dagar med 7 nya klockor.. Känns ändå riktigt trevligt och kul! 🙌🏻

723C4131-D012-4F85-8767-C0138EE1D97D.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag har en fråga åt en vän: Om vännen idag köper x antal lotter till nästa fredag/sista lottodragningen och sen under veckan, typ i em, åker ut. Ogiltighetsförklaras då lotterna eller är de giltiga iom inköp gjordes när deltagaren fortfarande var en del av owg?! Återigen, rent hypotetisk fråga
 

erow

Patek
2-Faktor
Jag har en fråga åt en vän: Om vännen idag köper x antal lotter till nästa fredag/sista lottodragningen och sen under veckan, typ i em, åker ut. Ogiltighetsförklaras då lotterna eller är de giltiga iom inköp gjordes när deltagaren fortfarande var en del av owg?! Återigen, rent hypotetisk fråga
Tror de är giltiga men känns helt rimligt att tipsa vännen om att testa och se 🥳
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Tror de är giltiga men känns helt rimligt att tipsa vännen om att testa och se 🥳
Mmm. Vi får se hur den här vännen gör. Eventuellt skulle han till Västerås och shoppa lite och i samband med det kanske besöka @Nymans Ur 1851 Västerås för att hämta ut ett butterfly clasp till hans longines. Kan ju bara anta att han då kanske vill testa det också… Eller kanske något annat skoj där 🙄

Men vi får se. Just den här vännen har också en oerhört stark karaktär 😬
 

erow

Patek
2-Faktor
Mmm. Vi får se hur den här vännen gör. Eventuellt skulle han till Västerås och shoppa lite och i samband med det kanske besöka @Nymans Ur 1851 Västerås för att hämta ut ett butterfly clasp till hans longines. Kan ju bara anta att han då kanske vill testa det också… Eller kanske något annat skoj där 🙄

Men vi får se. Just den här vännen har också en oerhört stark karaktär 😬
🤣 Om jag ska vara ärlig hoppas jag denna vän visar karaktär och klarar månaden ut. Tänk så mycket roligare det blir med gtg nästa vecka då
 
Topp