• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Det kom ett äkta OWGM-band i lådan!
26F82197-D0C0-4D7F-8322-8ECDA04C8EAF.jpeg

Passade på att byta band på Skalman för matchning
Edit: grymt jobb @Nilzén !

Senast ändrad:
Exakt, det är @Staafen som tar semester från internet.

Hade vi inte en owg-klocka som lagades med tejp och plåster i fjol. OJ-klockan om jag minns rätt. Borde fungera här också… fast det slutade ju inte så bra för OJ-klockan.

Haha ber om ursäkt för sammanblandningen och ber en tyst bön om att det inte ska leda till en fysisk tillrättavisning från läderlappen. 😁

@Staafen jag förstår det. känner själv att mobilen snor mycket tid från verkligheten så som familj osv. Får se om jag lyckas hålla mig borta hela april eller hur jag gör framöver. Hänger fortfarande kvar i alla fall, å ena sidan vill jag logga ut, å andra sidan är det snubblande nära målsnöret och har man överlevt hittills är det väl bara att bita ihop sista dagarna.
(Verkar inte gå att klippa in citat när man editerar, därför du bara är taggad 😊)
8554C62A-B088-460B-8316-5968FE3542CB.jpeg

Senast ändrad:
Exakt, det är @Staafen som tar semester från internet.

Hade vi inte en owg-klocka som lagades med tejp och plåster i fjol. OJ-klockan om jag minns rätt. Borde fungera här också… fast det slutade ju inte så bra för OJ-klockan.

Det är helt sant! Ena bandhornet gick av på O.J. 1.0 men som den lösningsorienterade man jag är så snickrade jag ihop den helt själv.

Årets pjäs håller dock fortfarande ihop. En riktig slitvarg!

20230301_063543.jpg

Tillbaka
Topp