Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dag 27, börjar brännas nu
![]()
Ja, förbaskat bra färgmatchat där!Du håller stilen med grym färgmatchning![]()
Snyggt!Ny sponsor till dragningen på fredag
![]()
Ska göra en SalvadorDali och köpa alla vinstlotter!Ny sponsor till dragningen på fredag
![]()
Exakt, det är @Staafen som tar semester från internet.
Hade vi inte en owg-klocka som lagades med tejp och plåster i fjol. OJ-klockan om jag minns rätt. Borde fungera här också… fast det slutade ju inte så bra för OJ-klockan.
Exakt, det är @Staafen som tar semester från internet.
Hade vi inte en owg-klocka som lagades med tejp och plåster i fjol. OJ-klockan om jag minns rätt. Borde fungera här också… fast det slutade ju inte så bra för OJ-klockan.
Ja, förbaskat bra färgmatchat där!
Man kanske skulle kolla på en med röd tavla. Har bara bekantat mig med en blå variant.
Bilden ÄR från 2018.
![]()
![]()
Synd att man inte har en gammal elbas liggandes hemma och skräpar, helt klart ett vettigt byte annars
Det kom ett äkta OWGM-band i lådan!![]()
Passade på att byta band på Skalman för matchning
Edit: grymt jobb @Nilzén !
![]()
Då var det dax att ta på stövlar och ge sig ut i ovädret till...
![]()
stallet. Idag skall jag träna "skänkelvikning" med kusen. Ha´re bäst //![]()
@Berns ska jag kontakta någon för att få hem mitt fina pris?Primus – Trailbreak termos 0,5l
285 @martaSM30