Min med, jag förstår exakt hur du tänker kring just en sån här specifik sak. Helt jädra underbartAlltså detta är min typ av nördighet.![]()
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Bland mkt annat i låddorna så har jag till exempel en Speak & Spell, älskar gammalt teknik tok
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min med, jag förstår exakt hur du tänker kring just en sån här specifik sak. Helt jädra underbartAlltså detta är min typ av nördighet.![]()
Om ändå det vore så enkelt! Den smidigaste lösningen verkar vara att köpa en "Bitboy" på nätet, 99 dollars.Du måste ju ladda upp filen så vi kan göra en ordentlig bedömning!
Har en gammal klenod jag kan demonstrera ikväll för att jämföra.![]()
Kör hela nästa OWG med GB-incheckningar! Ingen ser vad det är för klocka man har på sig ändå.Starta en undergroundrörelse som lever för att modda Gameboy med USB, ta bilder och lägga ut på sociala medier/fylla fotoalbum med. Antikrundan möter facebook.
Detta kan bli stort gubbar![]()
Om ändå det vore så enkelt! Den smidigaste lösningen verkar vara att köpa en "Bitboy" på nätet, 99 dollars.
Men det kanske är värt det för att ta del av:
Kör hela nästa OWG med GB-incheckningar! Ingen ser vad det är för klocka man har på sig ändå.
Inte ok att outa mig och @martaSM30 så där @Fliegerchronograph🚁. De där bilderna vi sände dig var for your eyes only. Men visst är vi snygga?
Men nåja, två kan leka den leken. Jag letade i en hemlig databas och fick tag i en tidig bild av en ung @Fliegerchronograph🚁 . Se där, nu kan du glömma en karriär som hemlig agent. Här har vi dig! Skäggig redan då.
![]()
Du håller stilen med grym färgmatchning![]()
God morgon! Samma sits här. Får bli allt kaffe den här morgonenGod morgon dag 27!
Eller god och god, har sovit kanske tre timmar i natt, förstår inte hur det kan påverka så mycket att vrida fram klockan en timme. Nåja, ett stort intag av kaffe får bereda vägen framåt idag.
![]()
Är programvaran inbyggd i själva kameran ? Finns det någon form av minne ?Om ändå det vore så enkelt! Den smidigaste lösningen verkar vara att köpa en "Bitboy" på nätet, 99 dollars.
Men det kanske är värt det för att ta del av:
Kör hela nästa OWG med GB-incheckningar! Ingen ser vad det är för klocka man har på sig ändå.
HahaCitatet är faktiskt en alternativ beskrivning på "att vifta med en baguette i en hangar"![]()
Precis så förvarade jag några klockor i somras på semestern....