• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Då startar vi sista veckan 👌
20230327_092458.jpg

Du måste ju ladda upp filen så vi kan göra en ordentlig bedömning!
Har en gammal klenod jag kan demonstrera ikväll för att jämföra. 👀
Om ändå det vore så enkelt! Den smidigaste lösningen verkar vara att köpa en "Bitboy" på nätet, 99 dollars.

Men det kanske är värt det för att ta del av:
Starta en undergroundrörelse som lever för att modda Gameboy med USB, ta bilder och lägga ut på sociala medier/fylla fotoalbum med. Antikrundan möter facebook.

Detta kan bli stort gubbar 😃
Kör hela nästa OWG med GB-incheckningar! Ingen ser vad det är för klocka man har på sig ändå.

Inte ok att outa mig och @martaSM30 så där @Fliegerchronograph🚁. De där bilderna vi sände dig var for your eyes only. Men visst är vi snygga?
Men nåja, två kan leka den leken. Jag letade i en hemlig databas och fick tag i en tidig bild av en ung @Fliegerchronograph🚁 . Se där, nu kan du glömma en karriär som hemlig agent. Här har vi dig! Skäggig redan då.
5AB9A966-50B5-40DA-B410-9013E0E5A228.jpeg

Ber om ursäkt för outandet, hyser den största beundran för ert engagemang i OWG March. Hur @Berns ser ut var ju redan allmänt känt, han har ju varit med i YouTube-kanaler, nätartiklar och vid varje dragning i OWG-lotteriet. Vid de senare syns i alla fall hans skäggiga hand i bild.

En fin helikotperpilotbild du hittat, riktigt sådär fotomodellaktig ser jag nog inte ut. Mitt ansikte är mer fårat och slitet, blicken vattnig och tunn. Jag får hoppas på nästa generation (med eller utan skägg) när det gäller fördelaktigt utseende. I OWG krigar jag vidare med KUOE:n på vänsterarmen, den viker inte en tum i kampen mot april och ser alltid bra ut. Det fick förresten bli det där kamouflagefärgade mockabandet. Idag borde dock bandet ha haft vita inslag med tanke på all snö som har kommit.

7E952F55-6413-48F8-9C3C-6185CD7809AE.jpeg
31053A01-8A73-4B6A-B29D-548859F68C83.jpeg
6E2876AD-875F-4159-91A0-5D8B21B6AF0C.jpeg
03820A01-99DD-444A-8B31-1EE61063B64B.jpeg

Senast ändrad:
Om ändå det vore så enkelt! Den smidigaste lösningen verkar vara att köpa en "Bitboy" på nätet, 99 dollars.

Men det kanske är värt det för att ta del av:

Kör hela nästa OWG med GB-incheckningar! Ingen ser vad det är för klocka man har på sig ändå.
Är programvaran inbyggd i själva kameran ? Finns det någon form av minne ?

Vi fick ett mail från Min Stor Dag;
Jag lovade ju att dela lite kvittokommunikation med er. Vad er insamling och personerna som är med i utmaningen faktiskt bidrar till.
Nedan finns en länk till en fin film från två starka talespersoner på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. De upplyser om vikten av Min Stora Dags arbete för sjuka barn. Dela gärna länken med de som deltar i insamlingen. Tyvärr får ni inte lägga ut denna i sociala medier men ni kanske har någon annan kanal med de som deltar som ni kan dela länken i.

Kunde inte hålla mig borta från KS och W&W-släppen! Imho levererade moderbolaget för min owg-klocka riktigt bra släpp!
Dock kan jag med säkerhet säga att det finns inga släpp som kan få mig att sälja den här klockan. 3 år tillsammans och kärleken är större än någonsin.
0C90B942-2364-41A5-B4AC-88485C73CECB.jpeg

Tillbaka
Topp