atmosfarsvetare
Silver
God morgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såklart jag provade, men det var förra månadenSamma visa varenda jävla år!! Och det blir dessutom bara ljusare och ljusare på kvällarna för var dag som går.
Och hur VET du det?? Du provade alltså få på den???
Citatet är faktiskt en alternativ beskrivning på "att vifta med en baguette i en hangar"Jag gissar att det är ungefär detsamma? En osmaklig känsla av hjälplöshet
For Champions!Frukost
Du håller stilen med grym färgmatchningDag 27, börjar brännas nu
Det är ungefär som att fråga en kvinna om hennes ålder.Hur många G-shocks har du om jag får fråga ?
Och svaren är förvillande lika ocksåDet är ungefär som att fråga en kvinna om hennes ålder.
Särskilt som @roosterman mäter antalet G-Shocks i kilo, inte i antal!Och svaren är förvillande lika också
En klick mjukglass uppe på den där.......Frukost
Hur långt är ett snöre lixom?Och svaren är förvillande lika också
Sist var det en bit över 5kg vill jag minnasSärskilt som @roosterman mäter antalet G-Shocks i kilo, inte i antal!
Starta en undergroundrörelse som lever för att modda Gameboy med USB, ta bilder och lägga ut på sociala medier/fylla fotoalbum med. Antikrundan möter facebook.Du måste ju ladda upp filen så vi kan göra en ordentlig bedömning!
Har en gammal klenod jag kan demonstrera ikväll för att jämföra.
Då hade det sett ut som din klockaEn klick mjukglass uppe på den där.......
Alltså detta är min typ av nördighet.Starta en undergroundrörelse som lever för att modda Gameboy med USB, ta bilder och lägga ut på sociala medier/fylla fotoalbum med. Antikrundan möter facebook.
Detta kan bli stort gubbar
GottegrisFrukost
Tänker mig att @Berns morgon ser ut så här.Gottegris