Dag 29.
Samma klocka. Samma väder.
Står W i OWG för weather?
Samma klocka. Samma väder.
Står W i OWG för weather?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej men det löser jag nu!@Staafen
Är denne herr behandlad på korrekt sätt?
Jag snubblade på mållinjen så att säga.
Tack och förlåt!
Jag skänker en liten slant som plåster på såren.
Med vänlig hälsning, Ankaret
Puh vilken förmiddag. Ibland skulle man behöva säga nej lite oftare. Bara tänka på sitt eget, som killen med bilen nedan som jag såg idag. En riktig outlaw.
Dag 29.
Seiko Flightmaster och jag kämpar på
Nä, inga avhopp (eller fallskärmshopp…)Är det inte en gammal rigg där i bakgrunden? Du tänker väl inte hoppa av?
#dagtjugonio: Avslutar de sista dagarna med am/pm-visning…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Kommer passa så jäkla bra!
Jag kör 31 dagar - 31 band. Se all galenskap på Insta: doktornsklockorDag 29 här kommer vi. På ett nato igen. Många som byter band på er klocka? @Fliegerchronograph🚁 snittar väl 8 per dag