• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Dag 29.
Samma klocka. Samma väder.
Står W i OWG för weather?
FF544099-ED2C-4B61-9E67-6CF86C269AA2.jpeg

Tillbaks på länken där månaden började.
Sammanfattningsvis har jag i år inte lärt mig nåt jag inte redan visste. Hade mycket väl kunna tänka mig Vita Pärlan som OWG-material "på riktigt", varför man nu skulle välja gå den vägen.
Tror heller inte jag gnällt över en sån banal sak som vilken klocka man har på armen under några futtiga veckor i mars, men vill samtidigt inte ta den ifrån somliga som verkar lida svårt av diverse anledningar. Några av hyfsat förståeliga anledningar, andra med för mig helt obegripliga...men men, man ska väl inte förstå allt här i världen kanske✌🏼
rEcn4dS.jpg

Dag 29 - bandet som jag beställde för 1,5 vecka sedan, med expressfrakt, lyser fortsatt med sin frånvaro. Får se om det ligger något i lådan när jag kommer hem efter jobbet. Från Singapore gick det på tre dagar, men från Frankrike tycks det vara knepigare. 🐌
20230329_135139.jpg

Tillbaka
Topp