Kan man önska ett lumeshot?Sitter i terapisamtal på Clubhouse
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man önska ett lumeshot?Sitter i terapisamtal på Clubhouse
![]()
Din är ju en av årets höjdpunkterDag 29. Snart är vi i mål. Lite vemodigt, men mest skönt!
![]()
Ull och läder som jag snott från min Pancor P-02Mysigt band! Var kommer det ifrån?
Kan man önska ett lumeshot?![]()
Hallå @Staafen Dags att jobba!!!
Jodå vi kör kl 21:00 på fredagBlir det nån uppesittarkväll på fredag?![]()
Godis för ögat....
Full fart mot 1001 lotter
Helt otroligt vilket erbjudande!! Inte bara ett utan faktiskt 2st kostnadsfria mötenDag 29. Det hjälper inte att bo mitt ute på landet för att komma undan Jehovas..
![]()
Men gud förbannat!! Det är ju som du säger helt orimligt och otänkbart!! Börjar tryta i mitt förråd också, tur man får påfyllning till helgenAvrostar en fin gammal Marin cykelram i ett elektrolysbad i det tomma vedskjulet men det går trögt…. allt går trögt i mars. Kallt är det också och idag kommer jag att elda upp min sista vedklabbe @Burnman vilket såklart är ORIMLIGT! Igår pillade jag lite i klocklådan och visst ryckte det i pekfingret att pilla på en annan klocka på armen men det gick bra, jag lovar!![]()
Befinner mig i OWG-dimma……… 28,29 allt flyter ihop….Härligt! Vi andra kommer dit en dag tidigare…![]()
Underbart album!Dag 29! Fortfarande sjuk så stannar i soffan.
Blir att köpa några vinstlotter senare, då jag såklart har sparat min tur till sista dragningen
![]()
En riktig klassiker!Underbart album!
God torsdagsmorgon
![]()
Miniquiz:
Vilket glasbruk tillverkade glastrollet som finns med på bilden?![]()
Inte OrreforsMåste vara ett Orrefors vintage-trollVill minnas att det finns ett likadant i mitt barndomshem
![]()