Skönt ändå att du nu ”tjänade” en dagBefinner mig i OWG-dimma……… 28,29 allt flyter ihop….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt ändå att du nu ”tjänade” en dagBefinner mig i OWG-dimma……… 28,29 allt flyter ihop….
Superfin DS!Ännu en morgon
-Jag var inte otrogen, jag svär… det var bara några attrapper
Har ni odlat morötter?Perfekt start på morgonen, ett litet träningspass är väl aldrig fel!
Perfekt start på morgonen, ett litet träningspass är väl aldrig fel!
Dom har väl eldat upp parketten pga elpriset?Har ni odlat morötter?
Riktigt svårt att säga vilken som är deras bästa! Personligen står det nog mellan denna, Come Clarity och I, The Mask. Sistnämnda är ju lite av en 'unpopular opinion', men jag förknippar den med så mycket positivt att det är svårt att förbiseBästa skivan dom gjort i mitt tycke! Varenda låt är fan en hit
…En tidlös lavett.
Har ni odlat morötter?
Den där klockan är omöjlig att tröttna på! Har ägt min i 26 år. Still in rotation!Dag 30! Jösses, bara denna och en dag till kvar nu! Måste säga att jag inte är det minsta trött på min Aqualand, alltså inte ens lite. Däremot börjar det bli lite oinspirerande att fotografera samma klocka dag efter dag efter dag.
Ett mindre lyckat pocketshot-experiment...