• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Inte Orrefors😉 Fler gissningar.
Nördfact: Man fick med ett sånt här troll när man köpte en ny SAAB när det begav sig, med en käck slogan på trollet rygg😉

Å fasen, jag var helt säker. Då var det plötsligt svårare🙃 Känns som att det borde vara något i närområdet till Trollhättan🤔

Vad var det för slogan? "Jag gasar till det rasar"?😉

Kollar ett alternativ till att inte behöva köpa ny projektorduk, verkar som att detta borde funka. Ska dock ringa Kingpin när dom öppnar och höra hur det är med den frågan. Många sköna slantar jag sparar ifall man bara behöver byta ut denna delen.

00819B56-6119-40ED-BD42-B83A9FB6AD98.jpeg

A3344BE7-124B-4DA5-AFB3-703730CDE53A.jpeg

Senast ändrad:

Bilagor

• saabtroll1.jpg
    saabtroll1.jpg
    125.5 KB · Visningar: 2
  • saabtroll2.jpg
    saabtroll2.jpg
    454.4 KB · Visningar: 2
Jag tog bilden i affekt och tar direkt avstånd från mitt nyss-jag som försöker skjuta över ansvaret för detta vansinne på klockan som bara suttit snällt på handleden utan att ställa till med någonting i en hel månad.

Men, jag tror den kommer få ligga i lådan länge efter det här.

IMG20230330080419.jpg

Tillbaka
Topp