• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

fransl

Cartier
31.jpg

MIn lilla vän har varit ett sällskap i snart en hel månad. Jag älskar dig och värdesätter dig högt, det skall du veta. Men from imorgon får du bo i klocklådan, kanske i hela elva månder till nästa mars?

Tack alla för ett roligt och socialt experiment med många skratt och roliga bilder (gott om stiliga skjortärmar på folk!). Finurliga bildviinklar och många roliga klockor. Kul sätt att "umgås" med folk jag aldrig har träffat.
 

burner

Panerai
2-Faktor
Sista dagen OWG.
Nu väntar vi bara på att sändningslampan ska tändas för veckans dragning. Sen är månadens roligheter slut.
Ploprofen har varit ett stabilt sällskap hela månaden.

Tur det finns ett par nya liggandes och väntar. Annars kan det blivit fortsättning med ploppen en månad till. 😉

Det bästa med mars månads utmaning dock.
Just nu nära 175 000kr till Min Stora Dag!
Bra jobbat av alla som varit med.

PXL_20230331_042432410.jpg
PXL_20230331_042502061.jpg
Snygg på det där bandet. Jag fick precis hem ett nytt custom band från @oddface som inspirerats av just det. Det kliar lite i fingrarna men snart åker den på.
F0042A93-F385-4A1F-BC44-7893460D947A.jpeg
18B9A7F7-3324-48A7-BBBC-111F4B88FC88.jpeg
 

Brogin

Rolex
Dag 31. Im out! Blev en klockaffär idag och jag var ju tvungen att testa innan jag slog till.
Men jag hann ta en sista bild på OWG-klockan innan jag åkte ut! Come at me Batman. I mellanöstern är vi uppvuxna med örfilar. Visa vad du går för 👊🏽🤜🏽
8A51A850-717F-40F8-A0E6-A8CD03A46E0B.jpeg
Tja.... Nån måste ju va sist att vika ner sig, likväl som att nån är den som blir örfilad först!
 
Topp