Ja det kan man nog lugnt säga!Grymt jobbat!! Blir detta det svarta fåret i Sinn-samlingen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det kan man nog lugnt säga!Grymt jobbat!! Blir detta det svarta fåret i Sinn-samlingen då?
Tycker du ska ändra färg på texten till ROSADet kanske är läge att påpeka att Mars inte tar slut förrän klockan 23.59.59 ikväll...
Inte direkt efter lotteriet
Dag 31. Im out! Blev en klockaffär idag och jag var ju tvungen att testa innan jag slog till.
Men jag hann ta en sista bild på OWG-klockan innan jag åkte ut! Come at me Batman. I mellanöstern är vi uppvuxna med örfilar. Visa vad du går för
Och nu måste han köpa en ny kind.
Ok dåTycker du ska ändra färg på texten till ROSA
Klaffar det med tiden så hoppar jag in. Har en del fina citat som samlats påVi vill höra om månaden med denna i Clubhouse ikväll.
Jobb imorgon så har redan lagt fram 5610an vid sängenDet kanske är läge att påpeka att Mars inte tar slut förrän klockan 23.59.59 ikväll...
Inte direkt efter lotteriet
Salvador kör grand slam igenNu jäklar är det nära... Vem ska plocka hem priserna idag tro???