Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dag 31 spenderas på resande fot.
Har ni flyttat till lägenhet ?Viket väder, man skulle kanske ta ledigt resten av dagen?!
Välförtjänt med tanke på hur otroligt generös Du har varit!Precis varit på posten och hämtat ut mina otroligt fina vinster från @ERIKSON URHANDEL
Stort Tack, riktigt fint av er att vara med att sponsra i år också
Har ni flyttat till lägenhet ?
Välförtjänt med tanke på hur otroligt generös Du har varit!
Trodde först det var @SalvadorDali som smygprovat sin nya gulingSista posten för denna gång, bra kämpat alla, det är nära nu
Imorgon blir det förra årets OWG-klockaTrea-Etta! 31!
Vab på menyn
Imorgon blir det en dykare!
Grymt jobbat, din dinka är en av mina favoriter i år. Riktigt läckerStort Tack till alla Tunga Människor som har legat bakom denna Marsfest !!!
Och till alla tappra som höll ut !
Vilka härliga garv som ni skapat på vägen som gjort det lättare att se fram emot April !
Europas Vassaste Klockforum, Helt Klart !
Sista mars med april och fritt val av klocka väntande runt hörnet. Men, det är ända in i kaklet som gäller. Dumt att ta ut något i förskott. Jag börjar med ett bandbyte, det blir nog ytterligare ett innan midnatt. Kämpa på!
Det är ju trots allt fredag... Batmans privata bilder.....
Bonuslavett
Lite pennalism bara, inga konstigheter!Är det någon form av kollektiv bestraffning jag åkt på?
Trodde först det var @SalvadorDali som smygprovat sin nya guling
Hmmm. Matchar ju Jokern riktigt braPassar på att tacka alla deltagare och såklart
@Berns @Staafen @Back @roosterman med en liten video.
Kommer inte göra om det!!Helt sjukt att du klarat av en hel månad med den klumpen och ditt första OWG dessutom!