Nästa års OWGM-klockaSnart är väntan över, snart får man prova sin Ninja Törtel Konami spel-grej!
En Chronolink, mer eller mindre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa års OWGM-klockaSnart är väntan över, snart får man prova sin Ninja Törtel Konami spel-grej!
En Chronolink, mer eller mindre.
Asså hade den haft en klocka så hade det ju varit givet!Nästa års OWGM-klocka
Kör! Klockan är efter 12 hos mig…Nu borde det väl vara ok att byta klocka?
Eller kanske lite som Här är ditt liv med Lasse Holmqvist. Man vet aldrig vem som döljer sig i kulissernaLite som Hylands Hörna som @Affe växte upp med men ändå inte.
Nu borde det väl vara ok att byta klocka?
Är det en Olympus OM-2 med 50/1,8 du har i bakgrunden?Phew! Snart målgång, otroligt mycket tuffare att ha endast denna pryl en hel månad. Förra årets BB58 va rena barnleken…
Grymt kämpat allihopa och jag ser fram emot ett roligare val av klocka nästa år!
Canon AE-1 med 50/1.8Är det en Olympus OM-2 med 50/1,8 du har i bakgrunden?
Ja riktigt synd faktiskt!Canon AE-1 med 50/1.8
Annars kör jag Pentax ME och en Konica C35 EF som man skymtar i bilden till vänster
Så jäkla synd att de blivit så dyrt att framkalla film....
Man får hoppas på bättre tider eller börja framkalla själv när jag har plats för det.... Om jag någonsin får plats för det....Ja riktigt synd faktiskt!
Jag tycker att Lädis kan ge en till @StaafenNågon som vill ha eller ge bort en sista bonuslavett kanske?
Kanske läderlappen missade ett inläggNågon som vill ha eller ge bort en sista bonuslavett
Har varit med i tre år nu och har fortfarande inte fått en lavettNågon som vill ha eller ge bort en sista bonuslavett kanske?
Wow, tack. Kämpar in i det sista med tacofredag
En liten sammanställning av dagens vinnare då
1. REC Watches – Travelcase 433 @Öbo
2. Beyond Horology Podcast – Mystery box 882 @Vinterdykarn
3. Wristbuddys.com – Presentkort 1000kr 622 @brinktime
4. Spelexperterna.se – Presentkort 500kr 835 @bag, som skänker tillbaka priset och nu går det istället till: 174 @SalvadorDali
5. Kaplans Auktioner – Presentkort 1000kr + rese-etui 9 @Hawkeye
6. Watchwear – Nylon elastic band 46 @Horologen
7. Watchwear – Läderband 897 @Gartmox
8. Celegin – Bandkit 912 @Virknisse alias Hajen
9. Denke – Bok ”Klockor - En tidlös historia” 97 @Nilzén
10. Eriksson Urhandel – Kabinväska Breitling Tumi (Värde 8000kr) 138 @SalvadorDali
11. Primus – PrimeTech Stove set 394 @fartmästarn
12. Båge & Söner – Väckarklocka Thunderbolt Silver steel 231 @BrianFallon
13. Malm – Klocka Catalina Carbon DLC 84 @Nilzén
SISTA PRISET FÖR I ÅR!!
14. REC Watches – Klocka Tourer Racing green 237 @Jesborn
STOORT GRATTIS TILL ER ALLA!!!