BrianFallon
KS Explorers Club
"OWGMARCH 2023 #231" ska graveras på min nya väckarklocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt skönt. Ska även byta klänningen mot nätbrynja och knäcka en långburk så fort klockan slår tolv
Jag hoppas att det är återvunnen plast i alla dessa tingest ,eller vad det är för något som ligger där i hyllan. //Nähä... Om man skulle tag tag i o ställa om klockorna till sommar tid då..
För det har man inte tid med imorrn ju
Ja annars lär Greta få @roosterman gripen av konstapeln så fort han postar en bild på en pizzakartong.Jag hoppas att det är återvunnen plast i alla dessa tingest ,eller vad det är för något som ligger där i hyllan. //
Grattis till den fina vinsten"OWGMARCH 2023 #231" ska graveras på min nya väckarklocka!
Resin, om jag får beJag hoppas att det är återvunnen plast i alla dessa tingest ,eller vad det är för något som ligger där i hyllan. //
Kommer du med ikväll o snackar en stund på Clubhouse? Var ju ett år sen sist tänker jag
Masked Singer börjar kl. 21.00Viken tid?!
Masked Singer börjar kl. 21.00
Jag älskar @SpaceAce band. Har du någon bild?
Tack, vad snälla ni är. Kul att ni använder banden.Kan bara hålla med. Har ett gäng band av honom.
Grymma band
Här kommer två färska bilder på Ploppen i @SpaceAce band av Fjällräven G1000
21.00Viken tid?!
Jag vet inte vad du har kodat men vrider man mobilen till horisontallt löge så dyker dina GIGANTISKA G-Shock logotyper upp!
Det är ju jätteroligt!Masked Singer?! Vad är det för skit?!
Det går ut på attMasked Singer?! Vad är det för skit?!