Ibland behöver Batman få smaka på sin egen medicin av sig självDet är väl Alfreds jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland behöver Batman få smaka på sin egen medicin av sig självDet är väl Alfreds jobb?
Ibland behöver Batman få smaka på sin egen medicin av sig själv
QFT.
Hell YeaahhÄr Ni redo för kvällens drabbningar. @Staafen @roosterman @Berns @Back
Uppesittarkväll OWGM-final - Veckans klockhändelser
Friday, March 31 at 9:00pm CEST with Roosterman, bag, Isac Falkenberg, Bengt Eriksson, SalvadorDali, NiklasF KS, Marcus Burner, Nisse Str, Timepiece Swede, Johan Hultgren, Mattias Paulsson, Fredrik Berns. Nu jäklar är det snart April.😃 Vi kör lite före-eftersnack för att runda av Mars. Hur har...www.clubhouse.com
Jag kommer in lite senare, det är ju Masked Singer som sagt och barnen blir tokiga om jag inte tittar.Är Ni redo för kvällens drabbningar. @Staafen @roosterman @Berns @Back
Uppesittarkväll OWGM-final - Veckans klockhändelser
Friday, March 31 at 9:00pm CEST with Roosterman, bag, Isac Falkenberg, Bengt Eriksson, SalvadorDali, NiklasF KS, Marcus Burner, Nisse Str, Timepiece Swede, Johan Hultgren, Mattias Paulsson, Fredrik Berns. Nu jäklar är det snart April.😃 Vi kör lite före-eftersnack för att runda av Mars. Hur har...www.clubhouse.com
Krya på dig!OWG klarade man, men lyckades däremot inte undkomma vad jag tror är säsongsinfluensan.. Snart 5 dagar sängliggande med härlig feber och massa annat gott
Kommer du med ikväll o snackar en stund på Clubhouse? Var ju ett år sen sist tänker jag
ladda ner appen och sen är det bara å häng på@roosterman hur funkade detta nu?!
ladda ner appen och sen är det bara å häng på
Ja men precis om du vill ta den på vardagsäventyr så kan jag ju skicka den till dig så får du uppleva den själv ett tagKul! Den ser ju fortfarande ny ut så det är väl ett gott betyg för klockan.
Tjusigt! Klart du ska använda den , bäste herr Lesa
Bäste herr @roosterman . Kolla vad det fanns i en av mina klocklåda. En återvunnen plastklocka G Shock från 1997 , men int sätter man på sig sånt nuförtiden. Trevlig kväll å ha `re bäst //
Icke… //Tjusigt! Klart du ska använda den , bäste herr Lesa
Ölkojv och bubbeldicka. Nu är vi igång.
Men du håller den vid liv i alla fall , det är ju alltid nåtIcke… //
CANDY SMASH!!
Om man ändå vore så häftig!Flat Eric är det du?