Och vilket pris! Det pratas det fortfarande om.Checkar ut med ett stycke kommunistbira och förra årets OWG vinst. Ses nästa år igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vilket pris! Det pratas det fortfarande om.Checkar ut med ett stycke kommunistbira och förra årets OWG vinst. Ses nästa år igen
Va vad har jag missat?Kanske läderlappen missade ett inlägg
Ge på honom @Staafen, bara för attHar varit med i tre år nu och har fortfarande inte fått en lavett
Och vilket pris! Det pratas det fortfarande om.
Checkar ut med ett stycke kommunistbira och förra årets OWG vinst. Ses nästa år igen
Åtminstone runda av uppåt. 190000 är en jämn och snygg siffra.Timmar kvar. En femtiolapp per skalle så nåt vi 200k med råge till Min stora dag!
@Mic1 kan ju aldrig ha kört den där dygnet runt. Osar lite fuffens!Någon som vill ha eller ge bort en sista bonuslavett kanske?
Vi får väl påminna honom och kanske avbryta hans uppvärmning inför Masked Singer eller vad säger du @JockeKKung ?
Dygnet runt!? Det finns det ingen regel om! Duschar eller sover aldrig med klocka på@Mic1 kan ju aldrig ha kört den där dygnet runt. Osar lite fuffens!
Annars kan jag tänka mig att självspäkelse skulle vara en första gång!
Aha! En inte helt ren själ alltså?! Där det finns tvivel är inte synden långt borta.Dygnet runt!? Det finns det ingen regel om! Duschar eller sover aldrig med klocka på
Min själ är renare än jungfru Maria kan jag lova. Annat än Buttmans handflata som jag hört luktar ostAha! En inte helt ren själ alltså?! Där det finns tvivel är inte synden långt borta.
Vi får inte sabba gubbes mojo nu när han ska upp på scen, folk kan ju lista ut att det är han dåVi får väl påminna honom och kanske avbryta hans uppvärmning inför Masked Singer eller vad säger du @JockeKKung ?
Har varit med i tre år nu och har fortfarande inte fått en lavett
Min själ är renare än jungfru Maria kan jag lova. Annat än Buttmans handflata som jag hört luktar ost
Vilken sorts ost kände du doft av?Bonuslavett
Höj volymen!
ÅHHHH GORGONZOLA!Bonuslavett
Höj volymen!
Jag har sökt hjälp för det.Vilken sorts ost kände du doft av?
@ÖboÅtminstone runda av uppåt. 190000 är en jämn och snygg siffra.
Nöjd med kolfiber som material nu när du har hårdtestat en månad?Tror fasiken det får bli denna imorrn
Måste ändå berömma min fantastiska OWG-klocka som varit med mig hela månaden
Det är väl Alfreds jobb?
Ja faktiskt supernöjd! Har kört hårt med den och har varit fantastiskNöjd med kolfiber som material nu när du har hårdtestat en månad?
Kul! Den ser ju fortfarande ny ut så det är väl ett gott betyg för klockan.Ja faktiskt supernöjd! Har kört hårt med den och har varit fantastisk
RESPEKT!Dag 31. Im out! Blev en klockaffär idag och jag var ju tvungen att testa innan jag slog till.
Men jag hann ta en sista bild på OWG-klockan innan jag åkte ut! Come at me Batman. I mellanöstern är vi uppvuxna med örfilar. Visa vad du går för
Tror nog att du blev nominerad av @Denke 2022 och då sved det till ordentligtBonuslavett
Höj volymen!