Tydligen , byter batteri men minns ej när . Det var inte i går iallafall.//Men du håller den vid liv i alla fall , det är ju alltid nåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tydligen , byter batteri men minns ej när . Det var inte i går iallafall.//Men du håller den vid liv i alla fall , det är ju alltid nåt
Du är välkommen förbi nästa gång! Vi snackar varje onsdag vid 21.Hetsinstallerade ClubHouse när jag insåg att det nu fanns för levande fiskar och inte bara iPhone, men hann ju bara vara med någon minut innan frun kom tillbaka från nattning.
Kul att höra er iaf. Så sjukt när inte rösterna stämmer med bilden i huvet!
Denna blir det imorgon!
Efter jag gymmat med en Seiko, och innan jag byter på kvällen iaf!
Jag ska se till att titta in nån kväll. Hur hittar man kanaler?Du är välkommen förbi nästa gång! Vi snackar varje onsdag vid 21.
Gå in i Clubhouse-tråden här på KS, där finns länken varje vecka Du får nog en pling i appen också nu.Jag ska se till att titta in nån kväll. Hur hittar man kanaler?
#dagtrettioett: Snart är en månads exponeringsterapin över och reflektionerna blir:Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Jag ska se till att titta in nån kväll. Hur hittar man kanaler?
Att du har klarat det med den är verkligen en bedrift.En sista tur i offentligheten
Det får ju nästan bli denna på tolvslaget. Den spelade vi när jag muckade från lumpen.Mindre än 1timme till muck.
Vi kör varje onsdagkväll kl 21 om du får lust framöverTack för inbjudan till uteliggarkvällen på Clubhouse förresten, känns dock lite off för egen del så jag håller mig här
Bifogar bild på en varmkorv jag åt nere i centrum i somras som tröst.
Inte bara jag som ledsnat på klockan. Den lilla förklarade vad hon tyckte om den...MEN snart kan man gå loss totalt med band och olika klockor kämpa kämpa alla som e kvar
GRATTIS @KaptenGrinkk2022 års OWG March fick jag en utmärkelse som "Årets nykomling" där jag vann årets min OWG-klocka "Söner Legacy K"
Har bestämt mig för att göra min vinst från 2022 till ett vandringspris.
Vandringspriset för Årets Nykomling 2023 har i samarbete med jurymedlemmarna valt att utse:
@KaptenGrinkk
Han skulle få psykbryt enligt sambon, men det var displayen som skapade de största problemen omgående.
Bullen rådfrågades men det som krävdes för att återuppliva den var vibrerande maskiner.
Att bära en gameboyklocka dygnet runt och inte ge upp trots att katten försöker döda dinkan är värdig vinnare av årets nykomling och lycka till i OWG March 2024!
#teamsöner