• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Brogin

Rolex
Funderar på att fortsätta ett tag till...
20230331_144821.jpg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Hetsinstallerade ClubHouse när jag insåg att det nu fanns för levande fiskar och inte bara iPhone, men hann ju bara vara med någon minut innan frun kom tillbaka från nattning.
Kul att höra er iaf.❤️ Så sjukt när inte rösterna stämmer med bilden i huvet!
Denna blir det imorgon!
PXL_20230331_194957124.jpg

Efter jag gymmat med en Seiko, och innan jag byter på kvällen iaf!
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Hetsinstallerade ClubHouse när jag insåg att det nu fanns för levande fiskar och inte bara iPhone, men hann ju bara vara med någon minut innan frun kom tillbaka från nattning.
Kul att höra er iaf.❤️ Så sjukt när inte rösterna stämmer med bilden i huvet!
Denna blir det imorgon!
PXL_20230331_194957124.jpg

Efter jag gymmat med en Seiko, och innan jag byter på kvällen iaf!
Du är välkommen förbi nästa gång! Vi snackar varje onsdag vid 21.
 

JGP

Cartier
2-Faktor
Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
19DDB757-269B-43C9-8858-344571298C51.jpeg

Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…😆
#dagtrettioett: Snart är en månads exponeringsterapin över och reflektionerna blir:
  • Tidigare uppfattning kvartstår, mindre digitala kvartsare är inget jag går igång på.
  • En oanvänd klocka är också en klocka😉
Stort tack för ett bra arrangemang @Berns ,@Staafen mfl och alla som bidragit till insamlingen. Är med igen i OWGM 2024…
46EE3EAD-4E83-47D6-A755-3C659A7739AD.jpeg
 

bag

Panerai
Inte bara jag som ledsnat på klockan. Den lilla förklarade vad hon tyckte om den...MEN snart kan man gå loss totalt med band och olika klockor :p kämpa kämpa alla som e kvar 🤘
20230329_211858.jpg

2022 års OWG March fick jag en utmärkelse som "Årets nykomling" där jag vann min 2023 års OWG-klocka "Söner Legacy K"

Har bestämt mig för att göra min vinst från 2022 till ett vandringspris.

Vandringspriset för Årets Nykomling 2023 har i samarbete med jurymedlemmarna valt att utse:
@KaptenGrinkk

Han skulle få psykbryt enligt sambon, men det var displayen som skapade de största problemen omgående.
Bullen rådfrågades men det som krävdes för att återuppliva den var vibrerande maskiner.
Att bära en gameboyklocka dygnet runt och inte ge upp trots att katten försöker döda dinkan är värdig vinnare av årets nykomling och lycka till i OWG March 2024!
#teamsöner
 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
2022 års OWG March fick jag en utmärkelse som "Årets nykomling" där jag vann årets min OWG-klocka "Söner Legacy K"

Har bestämt mig för att göra min vinst från 2022 till ett vandringspris.

Vandringspriset för Årets Nykomling 2023 har i samarbete med jurymedlemmarna valt att utse:
@KaptenGrinkk

Han skulle få psykbryt enligt sambon, men det var displayen som skapade de största problemen omgående.
Bullen rådfrågades men det som krävdes för att återuppliva den var vibrerande maskiner.
Att bära en gameboyklocka dygnet runt och inte ge upp trots att katten försöker döda dinkan är värdig vinnare av årets nykomling och lycka till i OWG March 2024!
#teamsöner
GRATTIS @KaptenGrinkk :D
 

fartmästarn

Cartier
Paneristi
2-Faktor
D31! Extremt lång dag på jobbet idag, hann inte ens kika in på dragningen. Sjukt kul med vinst givetvis men framförallt vilken otrolig insamling!

Mitt klockval kändes inte som en motståndare eller ens en större utmaning genom månaden, snarare en kompanjon eller följeslagare. Kan varmt rekommendera TVAn.

Detta var min första OWG och det var grymt kul att vara med. En så blandad kompott av underbart bisarra människor som möts i en tråd i en månad. Stort tack till alla er som hjälpt till att rådda med allt, men också tack till alla som varit med och delat med sig. Ser fram emot nästa mars! 🙏

36D6FE26-FF48-49C9-8AB5-C354D0E025AC.jpeg
 
Topp