Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Och, det lösa indexet. Det stoppade faktiskt klockan under någon timme igår. Tursamt nog, så satt inte visarna mer fast än att det gick att skaka loss.Avrapportering 31/3,
Först... En stor eloge till alla OWG-fixare som med @Berns i spetsen som gjort detta möjligt. I övrigt, ingen nämnd - ingen glömd!
Inga incidenter idag heller. Klarade hela månaden, även om det var lite segt. Idag har jag knappt hunnit titta och läsa ikapp tråden, full fart på jobbet och teaterbesök på kvällen. Kanske har jag vunnit, kanske inte... men det spelar ingen roll. Min stora dag är ändå den verkliga och riktiga vinnaren under OWG.
Och heja OSS, alla givmilda roliga klockskojare.
Månadens sista manschettknapp,
min morfars guldknappar med handgraverat monogram. Stilfullt handgraverat av min pappa.
Kvällens teaterföreställning på Uppsala stadsteater, OlofOlof.
Se den, se den!
1/4. Heeeeeellllloooooo
Cool avatar.Ha det gott allihop och riktigt bra kämpat!
WTF -Batman... @Staafen...come on...øh...wait...glem det.Frihet!
Tack för i år, det har varit grymt trevligt.
Men vad är detta man vaknar upp till? Jag tackar och bockar så ödmjukast Det var inte lätt hela vägen må jag säga Nu åker gameboy klockan ner i lådan minst ett halv år2022 års OWG March fick jag en utmärkelse som "Årets nykomling" där jag vann min 2023 års OWG-klocka "Söner Legacy K"
Har bestämt mig för att göra min vinst från 2022 till ett vandringspris.
Vandringspriset för Årets Nykomling 2023 har i samarbete med jurymedlemmarna valt att utse:
@KaptenGrinkk
Han skulle få psykbryt enligt sambon, men det var displayen som skapade de största problemen omgående.
Bullen rådfrågades men det som krävdes för att återuppliva den var vibrerande maskiner.
Att bära en gameboyklocka dygnet runt och inte ge upp trots att katten försöker döda dinkan är värdig vinnare av årets nykomling och lycka till i OWG March 2024!
#teamsöner
1 april och 3e året jag genomfört owgm. I år var det inga svårigheter att genomföra med den valda klockan, så nästa år får bli ngt mer utanför min comfort zone. Tack till alla som deltagit och till @Berns som dragit ett stort lass. Nu väntar jag på att gårdagens vinst från Kaplans ska komma.
Vi syns i marschallens skugga!
/Hawkeye