Det undrar jag med. Den hade jag förra året. Det var en utmaning men det gick.Dåligt med löjliga klockor i år tycker jag. Har någon ens paxat KS Snåldrake?
INGEN MINNS EN FEGIS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det undrar jag med. Den hade jag förra året. Det var en utmaning men det gick.Dåligt med löjliga klockor i år tycker jag. Har någon ens paxat KS Snåldrake?
INGEN MINNS EN FEGIS!
Vad??? Varför taggar du mig här? Jag kommer AAAAALDRIG mer utsätta mig för denna plåga!!!!!!!!!Sa ju det... (Men i går hade vi strömavbrott här)
Dag 24-25
@Gummo @Wena @B Wooster @RicVin +bonus @sonnyyy @Staafen bonus
Vad??? Varför taggar du mig här? Jag kommer AAAAALDRIG mer utsätta mig för denna plåga!!!!!!!!!
Alla kommer ihåg en fegis…Vad??? Varför taggar du mig här? Jag kommer AAAAALDRIG mer utsätta mig för denna plåga!!!!!!!!!
Låt honom komma!! Ingen kryptonit i världen kommer att hjälpa honom att rå på mig!!Could you do the honors @Back
Du tog dig ju iaf 25 dagar förra åretLåt honom komma!! Ingen kryptonit i världen kommer att hjälpa honom att rå på mig!!
Jag vet.. Men satan så illa jag mådde. Nåja, det är inte dags än. Kanske ändrar mig. Tycker herr Dali är lite väl känslig.. Man får väl bara en lavett om man hoppar av? Ska läderlappen bitchslappa alla som inte ens ger sig in i dårskapen så lär hans handflator lida svårt…;-)Du tog dig ju iaf 25 dagar förra året
25? Hvorfor gi seg etter 25 dager! Doesn't make any sense. Skal man gi seg så gjør man det første 7-14 dagene. Ikke 25 dager.Du tog dig ju iaf 25 dagar förra året
Jag känner igen mig. Jag blev också taggad häromdagen, men i mitt fall handlade det om att jag blev omnämnd i närheten av något som hade med fail att göra. Har man sagt att man ska bära en klocka en hel månad så gör man det.Vad??? Varför taggar du mig här? Jag kommer AAAAALDRIG mer utsätta mig för denna plåga!!!!!!!!!
Tror nog mer Mr Dali tänker så här :Jag vet.. Men satan så illa jag mådde. Nåja, det är inte dags än. Kanske ändrar mig. Tycker herr Dali är lite väl känslig.. Man får väl bara en lavett om man hoppar av? Ska läderlappen bitchslappa alla som inte ens ger sig in i dårskapen så lär hans handflator lida svårt…;-)
Vad??? Varför taggar du mig här? Jag kommer AAAAALDRIG mer utsätta mig för denna plåga!!!!!!!!!
Your wish is my command, sirWould you do the honors @Back
Jag vet.. Men satan så illa jag mådde. Nåja, det är inte dags än. Kanske ändrar mig. Tycker herr Dali är lite väl känslig.. Man får väl bara en lavett om man hoppar av? Ska läderlappen bitchslappa alla som inte ens ger sig in i dårskapen så lär hans handflator lida svårt…;-)
Varför har du världens största G-Shock bilder i signaturen?Tror nog mer Mr Dali tänker så här :
Jisses, vad har du gjort. Så här "stora" är dom hos migVarför har du världens största G-Shock bilder i signaturen?
Klicka på en 2022-års batslaps-maraton och bläddra. Då dyker de uppJisses, vad har du gjort. Så här "stora" är dom hos mig
Det var planerat från början. Jag gav mig fan på att lida men inte att dö.25? Hvorfor gi seg etter 25 dager! Doesn't make any sense. Skal man gi seg så gjør man det første 7-14 dagene. Ikke 25 dager.
* famous last words *
Det var planerat från början. Jag gav mig fan på att lida men inte att dö.
Jag bestämmer! Inte läderlappen!!!
Inte då.. Det krävs väl lite mer för att anmäla sig? Oavsett så är vi fortfarande i februari så rör du mig så åker du dit för misshandel!!!! Om du nu skulle försöka..
Your wish is my command, sir
Tro vad du vill. Lycka till i år. Hoppas du kommer igenom nästa månad med förståndet behåll.
Takk.Tro vad du vill. Lycka till i år. Hoppas du kommer igenom nästa månad med förståndet behåll.
Hahahah
Den kräver en riktigt emojj!!Takk.
Forstanden i behold?
Antagelig ikke.
Allt för att sprida G-shock