Har inte fått en enda kommentar än så länge!
Det är ju helt orimligt om du inte fått det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså min fru tycker den är sjukt löjlig och min svåger likaså. Det var dock när jag fiskade efter kommentarer, typ ”titta vilken löjlig klocka jag ska ha hela mars”. Någon främling har inte kommenterat ännuDet är ju helt orimligt om du inte fått det
Min smiter dock lätt under manschetten så det är ingen som ser!Haha! Samma här (frugan borträknat). Är det bra eller dåligt tro? Folk kanske går runt i det tysta och tror att man tappat det helt
Min smiter dock lätt under manschetten så det är ingen som ser!
#dagfyra: En bild säger mer än tusen ord…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Vanligt folk tittar inte på vad man har på armen det är bar vi klocknördar som bryr ossHaha! Samma här (frugan borträknat). Är det bra eller dåligt tro? Folk kanske går runt i det tysta och tror att man tappat det helt
Vanligt folk tittar inte på vad man har på armen det är bar vi klocknördar som bryr oss
Snygg modell, vad heter den?Klassisk småbarnslördag. Hann ta ett par bilder för incheckning men hann aldrig posta, så här kommer tre.
Jag måste säga att den där klockan ser riktigt bra ut. Känns den lika bra?Klassisk småbarnslördag. Hann ta ett par bilder för incheckning men hann aldrig posta, så här kommer tre.
Det fixar duFan va skönt att komma hem efter en veckas skidåkning tänkte jag. Nu kan jag byta band osv.
Hade glömt att jag även måste motstå frestelsen att byta till nåt annat också
Incheck 2: Har spenderat dagen ute på två hjul. Blåsigt men trevligt!