Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vill vi va?Bra köp med en Pippi, vi vill se wrist shots
Är det vita eller svarta Pippi?Det vill vi va?
Sjukt sugen det ska medges
Det vill vi va?
Sjukt sugen det ska medges
SvartaÄr det vita eller svarta Pippi?
Ahaaa. Är det iste jag köpt?Haha ja Arizona Iced Tea är väldigt amerikanskt
Jag som inte alltid fattar bättre fick ju för mig att du hade @Ploprof med dig på äventyr.... Och så var det "bara" klockanJapp.
Eller så är den inbyggd i Jeepen.
Men Ploprofen var perfekt då man skulle dyka genom snön för att hitta trädstam.
Tyvärr eller som tur var helt ensam i bilen.Jag som inte alltid fattar bättre fick ju för mig att du hade @Ploprof med dig på äventyr.... Och så var det "bara" klockan
Men jäklar vilken mumsig JEEP
Om det ändå var dag 15 och halvvägs till AprilDag 15!
Hade det gjort någon skillnad menar du?! Du kan väl ändå inte på fullt allvar tro att du skulle klara 16dagar till som owg om du redan klarat 15Om det ändå var dag 15 och halvvägs till April
Nää men då hade jag kunnat säga att jag klarade halvvägs och inte en handfull antal dagarHade det gjort någon skillnad menar du?! Du kan väl ändå inte på fullt allvar tro att du skulle klara 16dagar till som owg om du redan klarat 15
Större delen har varit positivt Chefen sa "du e så bliven" Han själv är klocknörd och tror inte heller att jag fixar hela månaden. Alla andra kommentarer har varit "fan va cool"Är det någon med "tramsklocka" i tråden som fått några roliga kommentarer om sin klocka?
@Mic1 hur gick besöket i affären igår? Släppte dom in/ut dig?
Har inte fått en enda kommentar än så länge!Är det någon med "tramsklocka" i tråden som fått några roliga kommentarer om sin klocka?
@Mic1 hur gick besöket i affären igår? Släppte dom in/ut dig?