• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Klockan fyra dag fyra
PXL_20230304_150605023.jpg

Dag 4 blev äventyrlig för TibbeTabb och Ploprof.
Ut på inköpstur med Jeep slutade i diket efter att ha hållit ut lite lite för långt vid möte.
Snö upp över kofångare och hjul på ena sida.
Tur man har vinsch så det bara var att koppla mot träd och vinscha upp sig själv på vägen igen.
Var så snabb att dra upp mig att jag inte ens hann få en bild när bilen stod i diket. 😅

PXL_20230304_134906051~2.jpg
PXL_20230304_142039798.jpg
PXL_20230304_142800452~2.jpg
PXL_20230304_133222708~2.jpg
Är det inbyggd vinsch i Ploprofen? 🤔

Tar en skärmdump och visar henne i sommar😂😂😂🤣🤣
Det gör du INTE 😳 golare har inga polare (förutom i den här tråden, det är enbart här det är undantaget) Allt som händer i owg-tråden stannar i owg-tråden 😬
Nu är @Burnman i knipa🤪 Förresten, har hon några ben i kroppen, eller är det meningen att man ska kunna göra sådär? Isåfall ligger jag nog efter lite med stretchingen…😂
Hon är sjukt överrörlig. Kan gå ned i både split och spagat samt sätta båda benen bakom huvudet 😳 Även jag ligger lite i lä där faktiskt, men bara lite. Men jag klagar inte 😬

Tillbaka
Topp