Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart?!? Det är väl en timme kvar??? EllerSnart dags för F1
Försnacket börjar nu ju?Snart?!? Det är väl en timme kvar??? Eller
4 fingrar måste räknas som att den sitter på armen?!?!?Knappt sugen alls faktiskt
Håller med. Halva inne räknas också.4 fingrar måste räknas som att den sitter på armen?!?!?
@Glantzen Blir det för jobbigt så är det helt ok att skicka över den.. Jag offrar mig..Knappt sugen alls faktiskt
Grymt snygg tavla! Kom igen nu, liiite längre kan du väl ändå våga ta på denKnappt sugen alls faktiskt
Vad fick du betala totalt? Beställde du från deras hemsida?
Hahahahaha!Va e de för jäfla påhopp!!?!
Grattis min son!
Va e de för jäfla påhopp!!?!
Grattis min son!
Det är något väldigt tilltalande med den rena formen och den tavlan. Kan inte säga exakt vad det är än. Blir att lägga till på listan.
Tänkte för ett ögonblick att du hade 2 x 7mm nato parallellt.Det rullar på, blir nog jobb imorgon och då har man en mög citizen digitalare som ligger och väntar i kollegas skåp, Hoppas den e fulare än på bild
4 fingrar måste räknas som att den sitter på armen?!?!?
Håller med. Halva inne räknas också.
@Glantzen Blir det för jobbigt så är det helt ok att skicka över den.. Jag offrar mig..
Riktigt fin klocka.. Grattis.. Den kommer ge dig mycket nöje från och med april..
Grymt snygg tavla! Kom igen nu, liiite längre kan du väl ändå våga ta på den
Sant. Men fick för mig att du menade racet!Försnacket börjar nu ju?