OT men jag citerar mig själv, ni som inte klarar 31 dagar med samma klocka, testa att hålla på IFK Göteborg, samma skit i åratal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OT men jag citerar mig själv, ni som inte klarar 31 dagar med samma klocka, testa att hålla på IFK Göteborg, samma skit i åratal
Fin klocka, fina bilder. Plåtar du med den analoga kameran också?Dag 5! Börjar dagen med lite närbilder på denna ärrade OWG-kämpe.
Dags för en löptur!
Kämpa @SalvadorDali och kom ihåg: en Teslaklocka på handleden är bättre än tio Patek i busken (gammalt amerikanskt ordspråk).
Svaret känns ju ändå rimligt 8 är ju inte lika med 2Vet inte vad som är värst.
A) sonen behöver hjälp med andragradsekvationer och jag har uppenbarligen hål i vad jag minns från matten
B) Klockan i väldigt många dagar till
Smart strategi att plocka isär alla andra klockor!Dag 5 flyter på än så länge.
Tack! Nja, jag plåtade en hel del analogt för några år sedan, men nu är det mest inredning faktiskt .Fin klocka, fina bilder. Plåtar du med den analoga kameran också?
Fint Vilken modell blev det?? Ta ett wristshot på födelsedagsbarnet tackDet blev en lumpen-G-Shock till en kompis unge som ska göra militärtjänst och rycker in i sommar.
Fint Vilken modell blev det?? Ta ett wristshot på födelsedagsbarnet tack
Snyggt jag har den gråa ”gameboy”En GA-2110SU-3AER efter goda råd från @Fliegerchronograph🚁 Det är kalas först den 17/3 men lovar att det kommer wristshot, däremot kommer jag Inte att prova klockan själv
Wow grattis. Magisk tavla på den där! Lite närbilder vill vi se. Kanske en week on the wrist? Skämt åsido, vad är det för storlek? Och när blir det fler närbilder på tavlan?Knappt sugen alls faktiskt
Är det frugan som tröttnat och saboterar den???Upptäckte just ett haveri!
Får plocka fram de stora verktygen och läderslöjda
Hipster!Tack! Nja, jag plåtade en hel del analogt för några år sedan, men nu är det mest inredning faktiskt .
Det kanske hade varit något att variera med?Tänkte för ett ögonblick att du hade 2 x 7mm nato parallellt.
Tack! Det är brons. Varma goa toner. Jättenöjd med denSnyggt! Vad är det för material på boetten?
Får lite Mojave vibbar
Tjena! Den är från 1971Den är läcker den där vilket år är den ifrån?
Faktiskt inte. Av någon för mig outgrundlig anledning gillar hon den. Säger hon iaf.Är det frugan som tröttnat och saboterar den???