• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Nästa vecka blir det dop med O.J om man håller ut tills dess👍

Tänkte att du kanske funderade på att ge upp, inte minst mht ditt digra lottinköp inför fredagen. Enda chansen att vinna något medans du ännu är med?

Släpp genast såna tankar! Stanna kvar för din egen, OJ’s och Min Stora Dags skull. OK?

27A8EB9D-B818-4081-ABA4-00ABD920237E.jpeg

Senast ändrad:
Tänkte att du kanske funderade på att ge upp, inte minst mht ditt digra lottinköp inför fredagen. Enda chansen att vinna något medans du ännu är med?

Släpp genast såna tankar! Stanna kvar för din egen, OJ’s och Min Stora Dags skull. OK?

27A8EB9D-B818-4081-ABA4-00ABD920237E.jpeg

Tack för peppen! Måste medge att det faktiskt känns lite lättare nu när det är helg konstigt nog.
I jobbiga stunder brukar jag alltid tänka på @Mic1 . Kan han, då kan fasen jag också😁

Lottinköpet var mest till för att bidra till den fantastiska organisationen😍

20230305_162124.jpg

Lögn, förbannad lögn och statistik.
De tre typerna av lögn som existerar.

Finns det statistik sedan tidigare år över var i månaden det är mest risk för fail ?

Diagram över fail-procenten över månadens dagar 1-31 ?

Stod och diskade när det slog mig att om klockan råkar ut för en hemsk drunkningsolycka är det ju inte dålig karaktär från min sida, jag ville löpa linan ut men tyvärr gick det inte den här gången.

D6B6D606-1A4B-49BA-86C1-7AB904DFBCB8.jpeg
9B8CC3A1-23E8-44DD-A37F-A1B13CDB060F.jpeg
7B5EFBD6-03B4-485F-B87B-449E8E605DC9.jpeg

Lite renare men annars utan komplikation, hur kan den ens vara lite vattenresistent

Tillbaka
Topp