• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Sprättlätt
20230306_073522.jpg

Japp tänkte precis samma sak. Visserligen allra högst upp på listan av i-landsproblem men själva stämningen försvinner både i denna och andra trådar utan den. Den där hjärtemojin känns lite som att önska sig en Salomon ryggsäck och få en Slalomon eller att önska sig en fin klocka men att få en homage. Same, same but different. 😳
Eller man önskade sig denna
1678087086204.jpeg

och fick denna.......
1678086854036.jpeg

@hook @Leben skulle det inte komma andra för att ersätta? Om inte annat återinför 😂 till de andra är klara.
#makesmileysgreatagain #smileygate ✊
Underbart inlägg haha! Nu kanske vi inte ska tjata om det igen men det var bara något jag tänkte på och som blev extra tydligt under OWG.

Någon mer än jag som saknar 😂? Kanske inte är en stor grej iofs.

Japp tänkte precis samma sak. Visserligen allra högst upp på listan av i-landsproblem men själva stämningen försvinner både i denna och andra trådar utan den. Den där hjärtemojin känns lite som att önska sig en Salomon ryggsäck och få en Slalomon eller att önska sig en fin klocka men att få en homage. Same, same but different. 😳
Eller man önskade sig denna
1678087086204.jpeg

och fick denna.......
1678086854036.jpeg

@hook @Leben skulle det inte komma andra för att ersätta? Om inte annat återinför 😂 till de andra är klara.
#makesmileysgreatagain #smileygate ✊

Saknaden är STOR
#bringback😂
Enig med er ovan! Har saknat den sedan den försvann och precis som @Staafen säger blev det extra tydligt nu under owg 😢

Vilken fin! Och ovanlig. Det e la inge radium i den, eller? Har du skrivit mer om klockan i någon annan tråd? Vore intressant att läsa. :)
Dag 6 och första bandbytet. Är inget stort fan av nato men titta, matchar min svarta diamant ju!
B59316AE-FDB4-4C6E-81F8-34E9600F97BA.jpeg
Shell man (låter som en boss i Mega Man)! Och roséguldiga Birken också? ;) Kul. Jag köpte en i samma serie till min dotter, hon fick välja och tog den med enhörning på till slut, trots att det fanns såväl Bamse som Skalman. Nu är jag inte med i OWGM i år eftersom jag haft ett par sabbatsår från klockeriet och nyligen börjat igen, men det ger mig en idé till nästa år. :)

Lycka till!

Tillbaka
Topp