• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Japp nu sex dagar in. Köp av vintage i helgen. 26 dagar till jag ska använda den. Posten behöver inte ha bråttom.
8DA1BE25-FA1C-4219-88AE-ED0A13F0D051.jpeg

Godmorgon måndag och dag 6. Att inte se datumet försvårar min vardag verkligen för jag tittar ofta på den lilla rutan vanligtvis i jobbet när jag skriver under papper. Men det är självklart mer cleant att inte ha datum på. Sen är frågan hur cleant ett repigt glas och gulnad tavla är.
7916A31C-B518-49D4-AD99-184125DD6633.jpeg

IMG_8103.jpeg

Godmorgon. Tnr:060659. Strax dax för att få sig en avhyvling så här på morgonkvisten. Ha ´re bäst 🧐 // (Rakning är den mest osportsliga formen för duell eftersom bara den ena parten är beväpnad.//Michel Boutroux)

Morrn! Luktar fail på fredag, AW med kund på G, bara en heads-up! 😉🤣
Kanske torsdag kväll till och med, måste ju korta länken på Pippi så hon passar tills dess 🙄

Men än så länge är man med 😁😎
1B74AEC9-97BB-4678-A3AC-2B95F778AD56.jpeg

Varför dra ut på det? Ryck plåstret, korta länken och av med gummit. Gå ut i minusgrader och känn det kalla stålet väcka dig till liv igen!

Dag 6 - Tillbaka med måndag och en ny vecka utan att få byta klocka
409C9657-703B-46D8-AA92-85FA1EC50E63.jpeg
Rules are meant to be broken…

Någon mer än jag som saknar 😂?
Japp tänkte precis samma sak. Visserligen allra högst upp på listan av i-landsproblem men själva stämningen försvinner både i denna och andra trådar utan den. Den där hjärtemojin känns lite som att önska sig en Salomon ryggsäck och få en Slalomon eller att önska sig en fin klocka men att få en homage. Same, same but different. 😳
Eller man önskade sig denna
1678087086204.jpeg

och fick denna.......
1678086854036.jpeg

@hook @Leben skulle det inte komma andra för att ersätta? Om inte annat återinför 😂 till de andra är klara.
#makesmileysgreatagain #smileygate ✊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp