Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju alldeles strålande det där
Beige it is!
Tack!Blev ju alldeles strålande det där
På väg till TV 4 för att hamna i någon soffintervju rörande OWG March. Paasikivi, Lidén, Jonsson och dom andra får sköta uttalanden rörande kriget i Ukraina. Jag tar ansvaret beträffande Försvarsmaktsanställda klockbärare och deras kamp för att endast använda en och samma klocka under en hel månad, det känns fair. Skall kolla om man eventuellt kan köpa TV 4-klockor i någon shop här, har blivit otroligt sugen på en sån efter att ha sett @Rootbjörns fina OWG-klocka skymta förbi i tråden.
Den där bilden ser ut att vara tre dagar gammal. Du fuskar väl inte?Dagen sinncheckning.....
På väg till TV 4 för att hamna i någon soffintervju rörande OWG March. Paasikivi, Lidén, Jonsson och dom andra får sköta uttalanden rörande kriget i Ukraina. Jag tar ansvaret beträffande Försvarsmaktsanställda klockbärare och deras kamp för att endast använda en och samma klocka under en hel månad, det känns fair. Skall kolla om man eventuellt kan köpa TV 4-klockor i någon shop här, har blivit otroligt sugen på en sån efter att ha sett @Rootbjörns fina OWG-klocka skymta förbi i tråden.
Grymt koncept ju! Ba komma dit när man e skitnödig så blir det billigt
Att betala lunch efter vikt på tallriken känns lite udda. Men som tur är är kaffet gratis.
Nästa steg är väl att de väger en när man kommer så får man betala för viktökningen när man skall gå?
Skoj. Kommer det att visas på teve?
Grymt koncept ju! Ba komma dit när man e skitnödig så blir det billigt
Enig! Jag är för det mesta heller inte mycket för något annat är originallänk om det finns någon. Undantaget är nog min Longines Dolcevita som är vidrig på originallänk. Men i övrigt tycker jag de allra flesta ut gör sig bäst på länkTack!
Är vanligtvis mer för länk men blev väldigt nöjd med det här