• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Säger hej då till bästa Polen för denna gång och drar hemåt. Vill helst stanna kvar ett tag till men man kan väl inte ha kul jämnt kanske...
Nåväl, hoppas det går bra för er såhär på femte dagen, heja! 💪🏼
FsYCadm.jpg

Idolbild på eder undertecknad som åker hem med rykande färskt PB (och totalt sönderkörda öron, men det var det värt 🤪)
ls5FUYo.jpg
Vad är det för vit gummirem på höger handled🤔🤔🤔

Hög igenkänning!
Inte på tvätten, värmen eller eldandet men tröjan däremot! Jag har en likadan "Best Dad Ever"😊
❤️ Ja jag tyckte den passade mig så jag köpte den för ett tag sen (som Michael Scott med hans kaffemugg, best boss Ever) Nää då, den bl.a fick jag av mina fina avkommor på farsdag. Sånt värmer faktiskt mer än man kan ana när de själva valt tröjan 😍

Avstämning, 5/3.
Inga problem med andra klockor, trots att jag fick hem sex klockor som varit utlånade ett par månader. Bland annat kom min förra OWG-klocka i retur. Jag lånar ut till min svärfar emellanåt. Kära återseenden, men jag höll mig kall och stoppade ner dem i klocklådan.
Idag var det manchettlöst, så det blir en brosch istället. Svensk, 1961 och infattad med två cabochonslipade ametister. Design och tillverkning Arvo Saarela från Enköping.
Känns på något sätt lite flyginsipirerad, så den passar ju perfekt en gammal flygsoldat.
PSX_20230305_224317.jpg

Tillbaka
Topp