• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Nähä, då är man väl inte med i år då…
Har gjort rätt och försökt flera ggr. Men då slapp man då…
4032DFC9-C3D9-44AC-BF26-5AB2745C5A4C.png

Klart du ska vara med😀
Ping @Berns
FÖRBANNAT!!
Sjutioelfte gången gillt… Det löste sig. Efter mycket velande fram och tillbaka föll valet återigen på min 58:a. Kanske tråkigt men efter att ha sett över kalendern för mars står det klart för mig med det som är inbokat att jag mest troligt inte kommer klara av det med någon annan klocka än 58:an. Så det blir ett hattrick i år. Både 2020 & 2021 vann jag med 58:an och nu är det dags igen. Det enda jag aldrig vunnit däremot är något på de riggade lotterierna i samband med OWG. Men svagbegåvad som jag är lär det köpas lotter till höger och vänster även i år 😔
5A166DE2-7B7B-48C0-8C34-926727BBB193.png

Då är allt klart för OWG23 klockan som får äran är SRP21k1 eller en blårö padi Turtle.
Välja en "utmanings" klocka är aldrig aktuellt i min värld då det finns så många klockor och så få dagar, det är utmaning nog att inte köpa något under Mars.
Sen stödjer vi alla en god sak även i år och det är motivationen jag och några med mig kan behöva för att klara sig till April.
20230226_082247.jpg

Lycka till nu alla OWG:are!

Lyssnade nyss på @Denke och @Berns podcast med @Fliegerchronograph🚁 🙂

Jag kan med glädje meddela Stig att du kommer få se en "O.J. klocka" i år igen. Denna gång lite rappare, lite vassare och lite bättre.
Den tilltalade är denna gång påhängd av TVÅ polisbilar (ja, ni läste rätt!) och han kör dessutom sin vita Ford Bronco.

Släng er i väggen alla Calatrava, detta är den givna go-to dressaren!

Screenshot_20230226_192717_Gallery.jpg

Tillbaka
Topp