Jag har inte förstorat någon bild men det kommer fortfarande upp såhärAllt för att sprida G-shock
Men nej, dom där små signaturbilderna förstoras tydligen oxå till supersize när man förstorar någon bild i inlägget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte förstorat någon bild men det kommer fortfarande upp såhärAllt för att sprida G-shock
Men nej, dom där små signaturbilderna förstoras tydligen oxå till supersize när man förstorar någon bild i inlägget
Vad är målvikten den 31a mars?Skal jeg ha en mulighet til å klare 31 dager med én klokke, må jeg ha en ekstra motivasjon. Derfor skal mars også benyttes til å gå ned i vekt. For å klare dette, må jeg ha en protokoll for å få en følelse av progresjon.
Jeez - mars 2023 blir gøy.
Extra mycket kärlek från @roostermanJag har inte förstorat någon bild men det kommer fortfarande upp såhär
Ja hans inlägg missar man inteExtra mycket kärlek från @roosterman
Minus 5 kilo fra vekten per. 1. mars.Vad är målvikten den 31a mars?
Ska det säljas av så många klockor?Minus 5 kilo fra vekten per. 1. mars.
Ser ut som en perfekt survivalklocka.Bare 1.
Gee, I'm in Shock.Ser ut som en perfekt survivalklocka.
Den kommer glida fint under radarnThe weapon of choise för Mars blir:
GA-110SS.
En lagom diskret pjäs som borde funka både till vardags och fest
Jag har gått ned från 90 till 73 sedan november och mitt mål är 70 innan mars är slut.Skal jeg ha en mulighet til å klare 31 dager med én klokke, må jeg ha en ekstra motivasjon. Derfor skal mars også benyttes til å gå ned i vekt. For å klare dette, må jeg ha en protokoll for å få en følelse av progresjon.
Jeez - mars 2023 blir gøy.
I brist på asgarv emoji så väljer jag kärlekOch så var det dags för 22 års sista slaps (Och tydligen ett par bautastora G-shockloggor )
Dag 26-31:
@Cosmo @brinktime @Lupin @jamesfranco @Back bonus och 2x kollektivslap
Klarade jag mig förra året?!Och så var det dags för 22 års sista slaps (Och tydligen ett par bautastora G-shockloggor )
Dag 26-31:
@Cosmo @brinktime @Lupin @jamesfranco @Back bonus och 2x kollektivslap
Den 28e hade en incheckning iaf, med rätt klockaKlarade jag mig förra året?!
Då hade man inte varit så kaxig!I brist på asgarv emoji så väljer jag kärlek
Jag tror att det skulle ha en något högre effekt dock om det gavs ut några live lavetter i år
Bra forskat! Då borde detta året bli en enkel matchDen 28e hade en incheckning iaf, med rätt klocka
Och i G-shocktråden bytte du inte förrän den 2a April
Vilken tur att du påminde mig. Anmäld nu
Hade tänkt mig en något mer subtil lavettDå hade man inte varit så kaxig!
En klassisk lavett istället? MP styleHade tänkt mig en något mer subtil lavett
Regler och regler. Det är ju förstås trevligare om man postar sin klocka nån gång varje dag i nån av alla trådar.Hur var det med reglera att posta foto varje dag?
Blev det så eller?
OkejRegler och regler. Det är ju förstås trevligare om man postar sin klocka nån gång varje dag i nån av alla trådar.
Då visar man att man ju faktiskt har klockan på sig varje dag.
Sen är det upp till var och en att vara ärlig
Fast självklart är insamlingen till MSD det viktigaste denna galna månad
Klart du ska vara medNähä, då är man väl inte med i år då…
Har gjort rätt och försökt flera ggr. Men då slapp man då…