Det bästa med att köra denna hela dagarna är att tidsavvikelsen är som lägst då; +0,3 spd uppmätt med mobilapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dag 8 - Ofrivilligt hemmajobb idag efter snöstormen
Finns mycket här hemma i lådorna som lockar till en fail idag
Glöm inte utseendet, det är en vacker klockaDet bästa med att köra denna hela dagarna är att tidsavvikelsen är som lägst då; +0,3 spd uppmätt med mobilapp.
Det säger ingenting om när den kommer, enbart först att varan är under behandling på terminalen och att det har skickats från lagret.Har vi några italienare här som kan utröna när mina band till Swatchen kommer? Jag kanske verkar självsäker, men i sanningens namn är att jag inte vet om det kommer räcka med några extra bandbyten för att hålla en hel lång månad Men skam den som ger sig! Alla medel för att stärka chanserna är måsten!
Inte helt givet att alla tre är kvar den 1 april…Tre veckor kvar, tre knappar kvar...
Jag brukar komma på mig själv när jag sitter i tandläkarstolen att jag sitter och spänner både händer och fötterDags att koppla av en stund hos tandläkaren.
Näää dag 8 va?Dag 7 ️