• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Det bästa med att köra denna hela dagarna är att tidsavvikelsen är som lägst då; +0,3 spd uppmätt med mobilapp.

A0FCB7B0-6C00-4D75-B0FA-EDDAE012A31E.jpeg

Hinner inte med i tråden i år, men har iaf inte failat klockmässigt än. Dag 8. Nu börjar jag verkligen vänja mig vid att ha en slimmad 34mm på mig, kommer bli märkligt att ta på sig en bulkig dykare i april har jag en känsla av. Om jag klarar mig så länge dvs, nykomlingen lockar rejält...
IMG_20230308_082036.jpg

Fan, det här är inte roligt längre. Oläslig klocka, fake-vår som återgick i vintermisär.
Fick en massa godis från Watchwear igår och satt och pillrade. Kunde inte testa på armen. Allt fick återgå till vapenskåpets relativa säkerhet. Borde egentligen ge nyckeln till sambon, att fungera som gatekeeper. Jag undrar om det egentligen skulle klassas som vapenbrott, när jag förvarar vapen i sagda skåp? Misär.
294F3C88-B67B-4DF7-B689-B2247BB55388.jpeg

Har vi några italienare här som kan utröna när mina band till Swatchen kommer? Jag kanske verkar självsäker, men i sanningens namn är att jag inte vet om det kommer räcka med några extra bandbyten för att hålla en hel lång månad 😅 Men skam den som ger sig! Alla medel för att stärka chanserna är måsten!

1678262653394.png

Har vi några italienare här som kan utröna när mina band till Swatchen kommer? Jag kanske verkar självsäker, men i sanningens namn är att jag inte vet om det kommer räcka med några extra bandbyten för att hålla en hel lång månad 😅 Men skam den som ger sig! Alla medel för att stärka chanserna är måsten!

1678262653394.png
Det säger ingenting om när den kommer, enbart först att varan är under behandling på terminalen och att det har skickats från lagret.

Tillbaka
Topp