Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lotter köpta!!!Som det ligger till just nu kommer jag behöva batslappa 266 pappor nästa vecka och det orkar jag fan inte så in med er och köp lotter nu! @Berns har lovat ett ”galet prisbord”
![]()
Alla failare , samla er med era blossande röda kinder kind mot kind och sjung med i en sång bara för er.
Jag är nog ute, inte för att jag burit någon annan klocka utan för att jag vissa dagar faktiskt inte burit någon klocka alls.@Riley hur går det för dig mitt hjärta?
Medan Sverige ser eländet Mello passar jag på att återse första delen av Dune på biohög volym.
![]()
Jag är nog ute, inte för att jag burit någon annan klocka utan för att jag vissa dagar faktiskt inte burit någon klocka alls.
Så inte bara den här utmaningen som gått åt pipan, även mitt medlemskap på KS kan nog börja ifrågasättas
Gör vad du måste @Mic1
Slap away!
Alltså det där var inte det bästa man har hört. MEN det utklassar ändå det mesta från mello.Alla failare , samla er med era blossande röda kinder kind mot kind och sjung med i en sång bara för er.
Är det något jag lärt mig under OWG so far så är det att Explorer I är en väldigt underskattad klocka![]()
Älskar Röd Oktober.9/31
Mello precis avklarat, nu jakten på röd oktober
![]()