Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Noterade detta ocksåÄlskar Röd Oktober.
Men störde mig på att dom textat ”fel” mot den gamla inspelningen på VHS jag växte upp med.![]()
Medan Sverige ser eländet Mello passar jag på att återse första delen av Dune på biohög volym.
![]()
Ingen mello här heller. Har just sett klart Ad Astra från 2019.Helt rätt! Grabben och jag kollar på Back to the Future istället för lobotomifestivalen.
Undrar hur den där överspända liraren skulle funka i en arktiskt terräng….?..
Du glömde klockanTror det här är månadens, och årets, första in&utcheckning i ett för mig?! Tänkte checka ut den 9:e men insåg samtidigt att det är 10:e nu
Men jaja, bild på klocka och min fula hund får avsluta surfandet för kvä
Jaja hem till failtråden med dig nu
![]()
In or out? Bestäm dig syltrygg! Här får du inga sympatier.Tror det här är månadens, och årets, första in&utcheckning i ett för mig?! Tänkte checka ut den 9:e men insåg samtidigt att det är 10:e nu
In or out? Bestäm dig syltrygg! Här får du inga sympatier.
![]()
Abrupt slut på kvällen, man undrar ju om hunden käka upp mobilen mitt i postandetTror det här är månadens, och årets, första in&utcheckning i ett för mig?! Tänkte checka ut den 9:e men insåg samtidigt att det är 10:e nu
Ge honom en snyting bara för att.In or out? Bestäm dig syltrygg! Här får du inga sympatier.
![]()