Du måste dricka negroni.Trots bulgo vulgo måste jag erkänna att jag är rätt sugen på att byta. Klockorna i lådan skriker på mig, och jag kan inte sova om nätterna.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du måste dricka negroni.Trots bulgo vulgo måste jag erkänna att jag är rätt sugen på att byta. Klockorna i lådan skriker på mig, och jag kan inte sova om nätterna.
![]()
En slap ska han ha oavsett vems handled det är. De leker med elden…Det där ser inte heller ut som roostermans arm. Ökänd lustigkurre. Gissar på @Roosterwife
Bara fyra reaktioner till så åker de på strykEn slap ska han ha oavsett vems handled det är. De leker med elden…
@roosterman & @Roosterwife
![]()
@Mic1
![]()
Äh, runda upp!Bara fyra reaktioner till så åker de på stryk
![]()
Jag vill nog ändå mena att man ska vara lite varsam med Saabentusiaster. Det finns inte så många av oss.Bara fyra reaktioner till så åker de på stryk
![]()
Bara fyra reaktioner till så åker de på stryk
![]()
![]()
![]()
![]()
Peace on Earth, give the kids some presents![]()
The people have spoken!Sånt här ska inte gå ostraffat men folket bestämmer: får detta inlägget minst 20 reaktioner klappar jag till både @roosterman och @Roosterwife för lurendrejeri samt medhjälp till lurendrejeri.
![]()
Beställer två tackMatlådor på gång. Kycklinggryta med tomat mozzarella och färsk basilika.
![]()